رئیس کمیسیون قضایی: هر کاندیدا یک شماره حساب

Print Friendly, PDF & Email

پولهایی که کاندیداها در مراحل مختلف خرج می کنند مورد بررسی قرار می گیرد. هر نماینده ای صرفاً باید یک شماره حساب داشته باشد و اگر در جریان تحقیقات محرز شود که نماینده ای تخلف کرده پرونده وارد کمیسیون تحقیق می شود

کد خبر : 1104
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 دی 1398 - 22:03
رئیس کمیسیون قضایی: هر کاندیدا یک شماره حساب
Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش “وقت خبر“موضوع شفافیت مالی کاندیداهای انتخابی از جمله ی نکاتی است که برای بسیاری از شرکت کنندگان درانتخابات حائز اهمیت است. بسیاری از کاندیداها با بهره گیری از حمایت های مالی وارد مجلس می شوند اما اینکه چه میزان برای انتخابات هزینه کرده اند و یا پول حامیان آنها از چه راهی تحصیل شده جزو مسائلی است که حالا مجلس قصد دارد با ایجاد کارگروهی به آن بپردازد.

ملکشاهی رئیس کمیسیون قضایی مجلس در این ارتباط به خبرنگار وقت گفت: لایحه ی شفافیت واصل شد و ۳۳ نفر از اعضای کمیسیونهای مختلف در آن حضور دارند. نام کمیسیونی که در این ارتباط کار خواهد کرد کمیسیون شفافیت است.

ملکشاهی درباره ی روند کاری این کمیسیون توضیح داد: پولهایی که کاندیداها در مراحل مختلف خرج می کنند مورد بررسی قرار می گیرد. هر نماینده ای صرفاً باید یک شماره حساب داشته باشد و اگر در جریان تحقیقات محرز شود که نماینده ای تخلف کرده پرونده وارد کمیسیون تحقیق می شود و آنجا اعتبارنامه ها بررسی می شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این کمیسیون ناظر بر عملکرد سایر دستگاهها مانند بانکها نیز هست گفت: بدون شک این اتفاق خواهد افتاد و همه ی سازمانها در کمیسیون مورد رصد دقیق قرار می گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.