فولاد مبارکه تأمین حداکثری بازار داخل را رسالت خود می‌داند

Print Friendly, PDF & Email

وزیر صمــــت در جریان بازدیــــــد از شرکت‌های فولاد سفیددشت و ورق خودروی چهارمحـــــال و بختیــــاری ضمــــن قدردانــــی از حمایت‌های فولاد مبارکه در به بهره‌برداری رسیدن و تداوم تولید این شرکت‌ها گفت: فولاد مبارکه تأمین حداکثری بازار داخل را رسالت خود می‌داند.

کد خبر : 1371
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 بهمن 1398 - 12:21
فولاد مبارکه تأمین حداکثری بازار داخل را رسالت خود می‌داند
Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش وقت خبر به نقل از خبرنگار فولاد، همزمان با ایامالله دهۀ مبارکه فجر، دکتر رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه دکتر غریبپور، رئیس هیئت عامل ایمیدرو، و مهندس عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه، از خطوط تولید شرکتهای مذکور بازدید کرد.
دکتر رحمانی در جمع خبرنگاران گفت: در رقابت اقتصادی شدیدی که بر اقتصاد جهانی حاکم است، محصولات کیفی با قیمت تمامشدۀ رقابتی میتوانند ارزشافزوده ایجاد کنند.
وی از بالا بودن کیفیت مواد اولیه در تمامی خطوط تولید بهعنوان عامل اصلی ارتقای کیفیت محصولات یاد کرد و با اشاره به اهمیت تأمین بازار داخل گفت: بیشتر محصولاتی که در گروه فولاد مبارکه و بهطورکلی در زیرمجموعۀ ایمیدرو در حال تولید است، پیش از این از محل واردات تأمین میشده است که این روند خوب برای کشور مهم است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه ما در تأمین بسیاری از ورقهای خاص به واردات وابستگی داشتیم افزود: ایمیدرو و فولاد مبارکه تأمین حداکثری بازار داخل و واحدهای مصرفکنندۀ داخلی را رسالت خود میدانند؛ ازاینرو برنامهریزیهای خوبی در این خصوص انجام شد تا هر مقدار که ممکن است، محصولات موردنیاز را در داخل تولید کنیم.
دکتر رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اتفاق مهم دیگری که افتاده این است که تولید و ساخت تجهیزات مورداستفاده در این واحدها با تدابیر همکاران مجموعهها در حال انجام است. در واقع علاوهبر افزایش توان تولید کشور، ما در حال حرکت به سمت ماشینساز شدن هستیم. با ادامۀ این روند، حتی میتوانیم در بخش ساخت ماشین و دانش فنی نیز صادرکننده باشیم. این بسیار ارزشمند است که با احداث چنین واحدهایی در داخل، محصولات کشور قابلیت صادرات به کشورهای اروپایی را دارند و کشورهایی که نیاز دارند و تأکیدشان بر کیفیت است میتوانند از محصولات کیفی تولید داخل ما استفاده کنند.
وی در خاتمه با اشاره به اهمیت رونق حداکثری تولید داخل، در خصوص اقدامات حمایتی دولت از احداث خط نورد گرم شمارۀ ۲ فولاد مبارکه تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه و ایمیدرو در حال پیگیری مراحل انجام این کار هستند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.