تقدیر سخنگوی شورای شهر از ستاد مقابله با کرونا تهران

Print Friendly, PDF & Email

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید از ستاد مقابله با ویروس کرونا در تهران تشکر کرد که در مصوبه روز گذشته خود رأی به تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی داده است.

کد خبر : 2817
تاریخ انتشار : جمعه 8 فروردین 1399 - 17:00
تقدیر سخنگوی شورای شهر از ستاد مقابله با کرونا تهران
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر . علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران  درخصوص مصوبه شب گذشته ستاد کارگروه مقابله با کرونا استان تهران مبنی بر توقف فعالیت حمل و نقل عمومی در تهران گفت: خوشبختانه با مکاتبه و پیگیری های مستمری که انجام شد، پیشنهاد شورای شهر تهران مبنی بر تعطیلی حمل و نقل عمومی در پایتخت به تصویب رسید.

وی افزود: این موضوع در مصوبه روز پنج شنبه ۷ فروردین ستاد استانی مبارزه با کرونا تحت عنوان تعطیلی حمل و نقل عمومی تایید و تصویب شد.

علی اعطا گفت: به محض ابلاغ این مصوبه به مدیریت شهری، که ان‌شاءالله ظرف همین امروز و فردا انجام خواهد شد، ارائه سرویس از سوی حمل و نقل عمومی در پایتخت متوقف خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اواسط هفته ما مجموعه ای از پیشنهادها را به هیات دولت و ستاد ملی ارایه کردیم که یکی از آنها، تعطیلی کلیه بوستان های پایتخت بود که از روز گذشته در تهران به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در ۶ روز اول فروردین، حدود ۷۱۴ هزار نفر در تهران از مترو استفاده کرده اند که این به معنای استفاده روزانه ۱۲۰ هزار نفر از مترو به طور میانگین بوده است.

علی اعطا گفت: هر سال در فروردین ماه دو مقطع جهش در آمار استفاده از مترو داریم. امسال در روز ۵ فروردین، آمار استفاده کنندگان از مترو ۶۰درصد نسبت به روز قبل افزایش داشته است و از ۱۰۸ هزار نفر، به ۱۶۴ هزار نفر رسیده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اگر فعالیت مترو تداوم می یافت، این افزایش، در روز ۱۵ فروردین، جهش دیگری می یافت و چرخه انتفال ویروس کرونا از طریق مترو و حمل و نقل عمومی، ابعاد متفاوتی پیدا می کرد.

وی افزود: جای تقدیر دارد که ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا بالاخره بعد از پیگیری های مکرر ما و مطالبه ای که در افکار عمومی شکل گرفت، تصمیم سخت را گرفت و پیشنهاد دلسوزانه نمایندگان مردم در پارلمان شهری به تصویب رساند.

فارس / نبض بازار

کرونا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.