حقوق ۲۰ میلیون تومانی در بیمه اتکایی ایرانیان

Print Friendly, PDF & Email

بیمه اتکایی ایرانیان که شرکتهای بیمه ای زیادی را مانند پاسارگاد ، معلم ، دانا و البرز در سهامداری خود می بیند و مدیریت آن بر عهده سید محمد آسوده است در بررسی صورتهای مالی ۹ ماهه ۹۸ رقم عجیب و غریبی را به عنوان حقوق و دستمزد ثبت کرده است.

کد خبر : 3712
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1399 - 22:54
حقوق ۲۰ میلیون تومانی در بیمه اتکایی ایرانیان
Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش “وقت خبر“برآوردهای حقوق و دستمزد نشان می دهد که بخشی از سرمایه های کشور به شکل عجیبی در بخشهای مختلف به این مسئله اختصاص پیدا می کند البته باید دید که متر و معیار برای پرداخت برخی از این مبالغ چگونه است و چطور باید به اطلاعات و مار در این مورد اعتماد کرد. در شرایطی که بسیاری از جمعیت کارگری کشور درگیر موضوع حداقل دریافتی هستند و بعضاً بسیاری از بخشی از حقوق و مزایای سال ۹۸ را دریافت نکرده اند در برخی از سازمانها بریز و بپاشی را شاهد هستیم که معلوم نیست هزینه آنها از چه طریقی تأمین می شود. بیمه ها و بانک ها از ارکان اصلی اقتصاد هستند و نباید با عملکردی اعتماد مردم از آنها سلب شود زیرا ناگفته پیداست که به دست آوردن اعتماد کار بسیار سخت و دشواریست اما از دست دادن ان به راحتی امکان پذیرست. در ادامه بررسی صورتهای مالی برخی از بیمه ها نتایجی را به دست می آوریم که می تواند جال باشد و در نهایت در یک گزارش همه آنها را تقدیم شما مخاطبان عزیز خواهیم کرد. این مسئله هرچند که به طبع برخی از مدیران این صنعت خوش نیامده اما مطمئنا این گونه مسائل چیزی از اراده ما در جهت شفاف سازی کم نخواهد کرد. بیمه اتکایی ایرانیان که شرکتهای بیمه ای زیادی را مانند پاسارگاد ، معلم ، دانا و البرز در سهامداری خود می بیند و مدیریت آن بر عهده سید محمد آسوده است در بررسی صورتهای مالی ۹ ماهه ۹۸ رقم عجیب و غریبی را به عنوان حقوق و دستمزد ثبت کرده است.

سید محمد آسوده و یارانش که در بیمه اتکایی ایرانیان ۳۷ پرسنل دارند در ۹ ماهه ۹۸ به میزان ۶ میلیارد و ۶۸۷ میلیون تومان حقوق و دستمزد را در صورتهای مالی خود می بینند که سهم هریک از پرسنل به بیش از ۲۰ میلیون تومان می رسد. اینکه چرا چنین رقمی به عنوان حقوق ، دستمزد و مزایا برای بیمه اتکایی ایرانیان را شاهد هستیم پاسخی است که دوست داریم از مدیران آن بشنویم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.