هدایت الله خادمی در بن بست راستی آزمایی

Print Friendly, PDF & Email

هدایت الله خادمی که دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه بنگلور هند است در اکثر مناصبی که داشته ارتباطی را با شاخه تحصیلی او نمی توان جستجو کرد. خادمی در مهرماه ۹۷ با حمله به سمت وزارت نفت مدعی شد که برخی از نمایندگان که به استخدام وزارت نفت درآمده اند افزایش ۳۰۰ تا ۴۰۰ درصدی حقوق را داشته اند که وزارت نفت در این باره جواب داد: ” بالاترین رقم پرداختی ناخالص، مربوط به نماینده مدعی است. و از حقوق ۲۷ میلیونی این نماینده در وزارت نفت خبر داد”.

کد خبر : 4093
تاریخ انتشار : شنبه 13 اردیبهشت 1399 - 18:44
هدایت الله خادمی در بن بست راستی آزمایی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش “وقت خبر“با نزدیک شدن به روزهای پایانی مجلس دهم اظهاراتی از برخی نمایندگان مجلس شنیده می شود که تنها یک روی واقعیت را نشان می دهد و درباره روی دیگر آن که اتفاقاً محل مناقشه بسیاری دارد حرف گفته و شنیده نمی شود. علت این موضوع را باید در دو مسئله جستجو کرد که اولین آن به آینده کاری این نمایندگان مربوط می شود که سعی می کنند با رعایت اصول ایمنی این فرصت را از دست ندهند و دومین علت آن به موازی کاری برمیگردد. نگاهی به وضعیت شغلی برخی نمایندگان مجلس و استخدام آنها در وزارتخانه ها نشان می دهد که از قضا مورد دوم پایداری برخی تناقض گویی ها را به همراه دارد. با سیاست یک بام و دوهوا نمی توان شاهد بود که در موضوع راستی آزمایی شاهد حضور تمام قد برخی افراد و چهره ها باشیم. گپ و گفت چندی پیش خبرنگار پارلمانی وقت خبر با برخی نمایندگان نشان می دهد که کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که هدایت الله خادمی هم در آن حضور دارد محل قول و وعده های بسیاری است که به تعبیر خود هدایت الله خادمی باعث شده تا وزیر نفت در این کمیسیون دارای بلیط باشد. هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و عضو کمیسیون انرژیست که علیرغم انتقاداتی که به وزارت نفت داشته اما بعد دیگر ماجرای او نیز خواندنیست.

هدایت الله خادمی که دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه بنگلور هند است در اکثر مناصبی که داشته ارتباطی را با شاخه تحصیلی او نمی توان جستجو کرد. خادمی در مهرماه ۹۷ با حمله به سمت وزارت نفت مدعی شد که برخی از نمایندگان که به استخدام وزارت نفت درآمده اند افزایش ۳۰۰ تا ۴۰۰ درصدی حقوق را داشته اند که وزارت نفت در این باره جواب داد:

بالاترین رقم پرداختی ناخالص، مربوط به نماینده مدعی است. و از حقوق ۲۷ میلیونی این نماینده در وزارت نفت خبر داد”.

حالا و در واپسین روزهای خادمی در مجلس شورای اسلامی و در ردای نمایندگی او از عدم تأثیر طلای سیاه در رشد شاخص بورس می گوید و عقیده دارد جای خالی بخش خصوصی در صنعت نفت احساس می شود. باید به آقای خادمی یادآور شد مه قرار بود شما در قامت نمایندگی مجلس نماینده مجلس باشید نه اینکه سر از وزارت نفت دربیاورید ، قرار بود که به مبارزه با رانت پرداخته شود نه اینکه در جریان شکل گرفته معیوب شما را به عنوان یکی از مشاوران وزارت نفت ببینیم. قرار بود که به تخصص گرایی پایبند باشیم نه اینکه شما با مدرک مهندسی مکانیک سر از سایر شبکه های شغلی دربیاورید. آقای خادمی باید به یادآور شویم که جای خالی در صنعت نفت نبود شفافیت است که رانت و لابی بعضاً اتفاقات عجیب و غریبی را در آن مشاهده می کنیم. شما هم اگر در این میان نقصی را حس می کنید مواضع خود را به صورت روشن بیان کنید نه اینکه بعد از نمایندگی و در حین نمایندگی شاهد آمد و رفت به وزارت نفت باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.