افزایش سطح کیفی محصولات و رضایت‌مندی مشتریان فولاد مبارکه

Print Friendly, PDF & Email

با ساخت میز بازرسی خط برش سبک شمارۀ ۲ ناحیۀ نورد گرم فولاد مبارکه، سطح کیفی محصولات و رضایت‌مندی مشتریان این شرکت افزایش یافت.

کد خبر : 4359
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1399 - 13:35
افزایش سطح کیفی محصولات  و رضایت‌مندی مشتریان فولاد مبارکه
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، رئیس کنترل کیفی ناحیۀ نورد گرم شرکت فولاد مبارکه از ساخت میز بازرسی خط برش سبک شمارۀ  ۲ این ناحیه خبر داد و گفت: با استفاده از این میز، امکان بازرسی دقیق‌تر و بهتر سطح محصولات و در نتیجه حصول رضایت‌مندی هرچه بیشتر مشتریان از کیفیت سطح ورق‌های تولیدشده و امکان تأمین سفارش‌ها با کیفیت و حساسیت بالا در این خط تولید فراهم شد.

مسعود مهدیه نجف‌آبادی در این خصوص افزود: در خط تولید نورد گرم با دستگاه بازرسی اتوماتیک سطح (پارسی‌تک) صددرصد سطح محصولات بازرسی می‌شود تا عیوب سطح شناسایی و از تولید محصول معیوب جلوگیری گردد. اجزای این دستگاه شامل دوربین‌ها (۱۲ دوربین با حداکثر رزولوشن ۷۵۶ تا ۴۸۵ پیکسل و سرعت تصویربرداری ۳۰ تا ۳۶۰ فریم در ثانیه) پروژکتورها، سیستم بازرسی سطح، ترمینال‌ها، سرور داده‌های کیفیت سطح، شبکه، نرم‌افزار پردازشگر (تشخیص عیب و کلاس‌بندی عیب)، و سیستم مانیتورینگ است.

وی با بیان این‌که این دستگاه در انتهای قسمت خنک‌کاری ورق و قبل از کلاف‌پیچ‌ها در خط نورد گرم نصب شده است، گفت: ازآنجاکه ممکن است در قسمت کویلر و یا در خطوط پایین‌دستی یعنی در خطوط واحد تکمیل نورد گرم نیز محصولات دچار عیب سطحی (ازجمله عیوب سطحی مکانیکی مانند خراش) گردند، بازرسی سطحی در مراحل بعدی مانند خط برش بسیار حائز اهمیت است.

رئیس کنترل کیفی ناحیۀ نورد گرم با تأکید بر این‌که پیش از بهره‌برداری از این میز، بازرسی سطح زیر ورق در خط برش سبک شمارۀ ۲ تکمیل نورد گرم به‌عنوان یک خط پایین‌دستی امکان‌پذیر نبود اظهار داشت: این امربه‌دلیل عدم پاسخگویی به درخواست مشتریان حساس به عیوب سطح، بعضا باعث نارضایتی آنان به جهت وجود خراش و عیوب سطح زیر ورق می‌گردید.

وی درپایان از مساعدت صمیمانۀ همکاران تعمیرات و تولید واحد تکمیل نورد گرم که در ساخت و نصب این میز مشارکت کردند، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.