از تهران ۲۰ تا تهران صفر

Print Friendly, PDF & Email

مهدی انصاری که خودش یکی از متهمان رسانه ای در چندوقت اخیر به سبب مطالب مندرج در کانال اختاپوس است به راحتی و با اسم بردن از برخی افراد روی آنتن برنامه زنده عرفهای رسانه ملی را جابجا کرد. تهیه کننده مجموعه اختاپوس که کانالش توسط پلیس فتا متوقف شد در شرایطی در برنامه زنده و بودن هیچ واهمه ای از برخی افراد نام برد که امیدواریم صدا و سیما از توضیح روشنی در این مورد داشته باشد.

کد خبر : 4392
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 - 2:57
از تهران ۲۰ تا تهران صفر
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از  نبض بازار ، دو شب پیش برنامه تهران ۲۰ به مجری گری دلاوری در شرایطی روی آنتن رفت که برخی از مصادیق یک برنامه حرفه ای در مورد آن رعایت نشد. در این برنامه که مهدی انصاری تهیه کننده و کارگردان اختاپوس در آن حضور داشت به بحث و بررسی پیرامون مافیای خودرو پرداخته شد. مهدی انصاری که خودش یکی از متهمان رسانه ای در چندوقت اخیر به سبب مطالب مندرج در کانال اختاپوس است به راحتی و با اسم بردن از برخی افراد روی آنتن برنامه زنده عرفهای رسانه ملی را جابجا کرد. تهیه کننده مجموعه اختاپوس که کانالش توسط پلیس فتا متوقف شد در شرایطی در برنامه زنده و بودن هیچ واهمه ای از برخی افراد نام برد که امیدواریم صدا و سیما از توضیح روشنی در این مورد داشته باشد.

دلاوری مجری برنامه تهران ۲۰ که ظاهراً خود را در موقعیت دشواری میدید یکی به نعل می زد و یکی به میخ اما عملا داشت در زمینه یکی از متهمانی بازی می کرد که مستندش با دستور مقام قضایی از سایتهایی که آن را به نمایش دراورده بودند برداشته شد اما سؤالی که باید از رسانه ملی و آقای دلاوری مجری برنامه تهران ۲۰ پرسید این است که آیا قبل از اجرای برنامه ضوابط حاکم بر چنین برنامه هایی را به میهمان برنامه گوشزد کرده بودند؟ اگر اینکار صورت گرفته چرا بعد از نام بردن چندباره از برخی افراد برنامه حتی یکبار هم قطع نشد و تذکری هم به انصاری در این خصوص داده نشد و حتی در جایی از برنامه دلاوری در تأئید حرفهای انصاری پرداخت. حتی مجری این برنامه یکبار هم اعلام نکرد که حق دفاع به طرف مقابل هم داده می شود جوری که انگار به اینم مجری سفارش شده بود که مزاحم حرفهای یک متهم نشود.

تهیه کننده و کارگردان اختاپوس هرچند که در قد و قامت یک دلسوز صنعت خود را مطرح کرده اما عملا باید از نتایج کارهای پژوهشی او که آمیخته با تفکرات شخصی است پرسید و در نهایت از میدران صدا و سیما خواست که دلیل خود را از دعوت چنین مهمانی بیان کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.