اقدامات بانک رفاه در حوزه تولید چشمگیر است

Print Friendly, PDF & Email

اقدامات بانک رفاه در عرصه اقتصاد و در سالی که به نام “جهش تولید” نام گذاری شده است، چشمگیر است.

کد خبر : 4521
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1399 - 11:01
اقدامات بانک رفاه در حوزه تولید چشمگیر است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر : به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، از ابتدای سال جاری که به نام “جهش تولید” نام گذاری شده است، این بانک در جهت تحقق شعار سال، اقدامات مهم و چشمگیری انجام داده است که از جمله می‌توان به تخصیص ۵۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای پرداخت به بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط، اشاره کرد. علاوه بر این برای واحدهای تولیدی مشکل‌دار که نمی‌توانستند حقوق پرسنل و کارگران را پرداخت کنند، ۳۰۰۰ میلیارد ریال و همچنین تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی که مشمول تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ می‌شوند نیز به میزان ۳۰۰۰‌ میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.
بر اساس این گزارش، به منظور تأمین مالی صنایع پیشران کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال و برای صاحبان کسب و کارها که به دلیل شیوع کرونا دچار مشکل شده‌اند، حدود سه هزار میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.
همچنین حمایت از تولید و توزیع کنندگان دارو و سایر مواد بهداشتی با تخصیص ۵۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار و پرداخت مبلغی بیش از۳۵۰ میلیارد ریال و ۱۸ میلیون دلار به طرح ها و پروژه های حوزه صنعت و معدن، از دیگر اقدامات بانک رفاه در راستای تحقق شعار سال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.