نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس: شادابی، پشتکار و روحیه جهادی در پرسنل کروز دیده می شود

Print Friendly, PDF & Email

شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از سایت شماره ۲ شرکت صنایع تولیدی کروز بازدید کرد و مدیران مربوطه از خطوط تولید، مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی توضیحاتی برای وی ارائه دادند.

کد خبر : 4613
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1399 - 10:06
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس: شادابی، پشتکار و روحیه جهادی در پرسنل کروز دیده می شود
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر : به نقل از شهباز حسن پور بیگلری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس پس از بازدید شرکت قطعه سازی کروز گفت: شادابی و نشاط در پرسنل این شرکت قطعه سازی ملاحظه شد که بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نگاهمان باید به توانمندی های داخل باشد و در سال جهش تولید باید تولید کنندگان مورد حمایت قرار گیرند. تببین شعار سال توسط مقام معظم رهبری به نام جهش تولید در واقع لازمه آن همچنان پشتکار، تلاش مجدانه و روحیه جهادی در کار است که در کروز قابل رویت است و در شرایط کنونی کشور با تمام توان در راستای عملی شدن این جهش گام برمی دارد.

حسن پور ضمن ابراز خرسندی از این بازدید گفت: عمکلرد موفق کروز در داخلی سازی قطعات خودرو را نمی توان نادیده گرفت و با وجود روحیه بسیار شاداب پرسنل، روند و میزان تولید این بنگاه اقتصادی افزایش می یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.