تلاش تیمی عوامل باشگاه سپاهان برای کسب بهترین نتایج

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل فولاد مبارکه با حضور در محل تمرین تیم فوتبال فولاد مبارکۀ سپاهان اظهار داشت: با نزدیک شدن به اواخر فصل لیگ، به جهت حمایت از تیم فوتبال فولاد مبارکۀ سپاهان در جمع سرمربی، مربیان و بازیکنان تیم حضور یافتم تا از نزدیک به این عزیزان خسته نباشید بگویم و از تلاش‌ها و زحمات ایشان تقدیر و تشکر کنم و درعین‌حال این نکته را یادآوری نمایم که تیم فولاد مبارکۀ سپاهان برای مردم اصفهان بسیار بااهمیت است و مردم شریف اصفهان حساسیت بسیاری در مورد تیمشان دارند.

کد خبر : 4703
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1399 - 10:01
تلاش تیمی عوامل باشگاه سپاهان برای کسب بهترین نتایج
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر : عظیمیان با تشکر از هواداران باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان خاطرنشان کرد: مسابقات فوتبال فراز  و فرود بسیاری دارد. بعضی مواقع فرایند کسب موفقیتها رو به جلو  است و خوب پیش میرود و چهبسا این فرایند در مقطعی متوقف شود. امیدواریم در این مدت باقیماندۀ فصل جاری، اتفاقات خوبی رقم بخورد؛ چراکه شایستگی و جایگاه تیم  فولاد مبارکۀ سپاهان والاتر از شرایط موجود است و ما باید علیرغم مسائل ویژهای که در ورزش فوتبال وجود دارد و بعضا قابلپیشبینی نیست، با وجود سرمربی و  بازیکنان بزرگی که در اختیــار داریم و همچنین امکانات خوبی که فـــراهم شــده، اتفاقنظر داشته باشیم و در قالب یک کار گروهی بتوانیم تا آخر فصل دل مردم اصفهان و هواداران را شاد کنیم.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در ادامۀ سخنان خود افزود: باید در نظر داشت که همۀ شرایط مستطیل سبز در اختیار سرمربی و بازیکنان نیست و مسائل مختلفی باعث میشود بعضا نتایجی به دست آید که مطلوب ما و هواداران عزیز نباشد.
حمیدرضا عظیمیان خطاب به هواداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: با وجود همۀ این شرایط، به هواداران اطمینان میدهم که همۀ دست اندرکاران، اعم از سرمربی محترم، کادر مربیگری و بازیکنان، تلاش خود را برای کسب بهترین نتایج به کار خواهند بست و خیال هواداران عزیز از این جهت راحت باشد که در مجموعۀ باشگاه هیچکس سستی و کمکاری نداشته و همه با تمام توان برای رسیدن به بهترین شرایط تلاش میکنند.
حمیدرضا عظیمیان ضمن اشاره به موضوع مسئولیتهای اجتماعی شرکت فولاد مبارکه و باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان، به سرمایهگذاریهای خوب فولاد مبارکه در امر   ورزش اشاره کرد و اضافه شدن رشتههای والیبال و دو و میدانی را ازجمله رویکردهای جدید این مجموعه در زمینۀ رشد و پرورش رشتههای مختلف ورزشی در باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان برشمرد و خاطرنشان کرد: ما برای فوتبال که در تمام دنیا پرمخاطب است، برنامۀ خاصی تدوین کردهایم؛ اما بقیۀ رشتهها را نیز به دست فراموشی نسپردهایم.
وی از سیاست شرکت فولاد مبارکه در جهت کشف استعدادهای دختران و پسران جوان خبر داد و با اشاره به غنای استعدادهای ورزشی در استان گفت: استعدادهای بسیار خوبی در این شهر وجود دارد. از همین رو ترجیح ما این است که در همۀ رشتههای ورزشی و همۀ ردهها استعدادها را شناسایی کنیم و رشد دهیم. برنامۀ ما این است که در نهایت استعدادهای کشفشده را به جامعۀ ورزشی کشورمان، آسیا و دنیا معرفی کنیم.
حمیدرضا عظیمیان از  عزم  این شرکت در تأمین هزینههای لازم  در خصوص کشف و  پرورش استعدادهای ورزشی نیز خبر داد و در پایان اظهار امیدواری کرد زحمات تمامی عوامل باشگاه ازجمله تیم فوتبال فولاد مبارکۀ سپاهان در آخر فصل نتیجۀ مطلوب داشته باشد و دل همۀ هواداران شاد شود.
در ادامه، امیر قلعهنویی، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکۀ سپاهان، با تشکر از مدیرعامل فولاد مبارکه، هیئتمدیره و هیئت همراه، در خصوص چند هفتۀ باقیمانده از فصل گفت: سپاهان تیم بزرگی است و افتخارات بزرگی دارد و تنها  تیمی  است که از  ایران در جام باشگاههای جهان بوده و از این جهت مسئولیت عظیمی بر دوش دارد. ما راه را خیلی خوب پیش رفتیم، ولی فراز و نشیبهایی در راه برای ما به وجود آمد که عمدۀ تقصیر آن بر گردن خود من است؛ چون در هرحال باشگاه و هیئتمدیره موارد و درخواستهای موردنیاز را انجام دادهاند. ولی فوتبال قابلپیشبینی نیست و اتفاقاتی مانند اینکه تیم بارسلونا در زمین خودش قهرمانی را از دست میدهد این موضوع را تأیید میکند. تنها نگرانی ما این بود که ما مُزد  زحماتمان را نگیریم؛ ولی در این پنج بازی باقیمانده، چه در لیگ و چه در جام حذفی و جام باشگاههای آسیا، شما به لطف خدا سپاهان متفاوتی را خواهید دید.
سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکۀ سپاهان در پایان سخنان خود از مهندس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه به جهت تلاشهایشان در زمینۀ ورزش استان و کشور و کاهش آسیبهای اجتماعی در این خصوص تشکر کرد و افزود: علاقۀ کارگران شرکت فولاد مبارکه به مدیرعامل این شرکت و اظهار لطف آنان به ایشان نشان از این دارد که ایشان راهِ درست را پیمودهاند و رضایت نیروی انسانی، مهمترین دستاوردی است که ایشان در این مجموعه به دست آورده است. ما نیز بهنوبۀ خود قول میدهیم که شرمندۀ طرفداران و آقای عظیمیان نشویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.