نگاهی آماری به پیشرفت کمپین “مثل اول” در نوسازی مدارس زلزله زده کرمانشاه

Print Friendly, PDF & Email

همراه اول سال قبل در آستانه ی جشن ۲۴ سالگی دست به یک اقدام خیرخواهانه در راستای مسئولیتهای اجتماعی خود زد و با راه اندازی کمپینی با هشتگ #مثل_اول مبلغ ۵ میلیارد تومان را برای ساخت مدارس زلزله زده استان کرمانشاه اهدا نمود تا مدارس مثل روز اول بازسازی شوند.

کد خبر : 48
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مرداد 1398 - 10:59
نگاهی آماری به پیشرفت کمپین “مثل اول” در نوسازی مدارس زلزله زده کرمانشاه
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، ارتباط تنها به معنی گفتگوی بشر نیست. ارتباط یاد گرفتن و آموختن است که اگر انسانها در طول تاریخ به این موضوع نائل نمی شدند همواره جامعه ای مرکب از جهل و ستیز داشتیم. آموزش مهمترین رکن جامعه است که در آن مدیرانش می آموزند که با ارتباط مؤثر با پیکره ی جامعه می توان نوشداروی بسیاری از مشکلات را را بسیار نزدیک دید.

اهتمام به این امر زمانی بیشتر به چشم می آید که وقتی به هر دلیلی اصلی ترین نیاز جامعه دچار تأخیر می شود و در گذر این بزنگاه مسائل فراوانی با خود به همراه می آورد. باید سلیقه ی انتخاب نام بعضی از شرکتها و نهادها و خط و مشی اجرایی و رفتاری آنها را به دیده ی تحسین نگریست زیرا همانی خواهند بود که می گویند.

همراه اول سال قبل در آستانه ی جشن ۲۴ سالگی دست به یک اقدام خیرخواهانه در راستای مسئولیتهای اجتماعی خود زد و با راه اندازی کمپینی با هشتگ #مثل_اول مبلغ ۵ میلیارد تومان را برای ساخت مدارس زلزله زده استان کرمانشاه اهدا نمود تا مدارس مثل روز اول بازسازی شوند. در این کمپین که بسیاری از هنرمندان و چهره های سرشناس را با خود همراه کرد اتفاقات بسیار جالبی و خوشحال کننده ای رخ داد. استقبال خوب اهالی هنر، ورزشکاران و البته تلاش جهادگرانه ی مدیران همراه اول سبب شد تا امروز شاهد باشیم که بعد از گذشت یکسال از واقعه ی دردناک زلزله ی کرمانشاه مدارسی که از بین رفته بودند بار دیگر احیا شوند و یا در شرف شروعی دوباره باشند.

ساخت مدرسه ۶ کلاسه علی ابن ابی طالب شهرستان سرپل ذهاب با پیشرفت فیزیکی حدود ۹۰ درصد

ساخت مدرسه ۶ کلاسه قشلاق روانسر با پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰ درصد

ساخت مدرسه ۲کلاسه روستای کندوله روانسر با پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰ درصد

ساخت مدرسه ۶کلاسه زیارت تمرخان شهرستان ثلاث باباجانی با پیشرفت حدود ۹۰درصد

ساخت مدرسه ۶کلاسه نورآباد ثلاث باباجانی با پیشرفت فیزیکی حدود ۹۰ درصد

ساخت مدرسه ۲کلاسه روستای نیرژ ثلاث باباجانی با پیشرفت حدود ۳۵ درصد

ساخت مدرسه ۲کلاسه روستای دشت لیل با پیشرفت حدود ۲۵ درصد ، البته اسکلت فلزی پروژه در کارخانه ساخته شده و آماده نصب می باشد.

مدرسه ۲کلاسه روستای شلین گیلانغرب به صورت پیش ساخته بتنی در کارخانه گارنیت واقع در تهران در حال ساخت بوده و انشاالله همزمان با شروع سال تحصیلی آماده بهره برداری خواهد بود.

شرکت ارتباطات سایر (همراه اول) جزو اولین شرکتهایی است که همواره می توان همراهی آنها را در موضوعات مختلف اجتماعی به وضوح دید و از این حیث باید گفت انتخاب نام همراه اول با این رویکرد حرکت در مسیر ایدئولوژی است. بدون شک سالها بعد این خدمت ارزنده می تواند بهترین امضای حضور در یاری رسانی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.