انعقاد تفاهمنامه میان بانک ملت و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه

Print Friendly, PDF & Email

بانک ملت و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با هدف ارتقای سطح همکاری ها، تفاهمنامه امضا کردند.

کد خبر : 5474
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1399 - 14:43
انعقاد تفاهمنامه میان بانک ملت و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر :  روابط عمومی بانک ملت، این تفاهمنامه که به امضای دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و دکتر علی بهادری جهرمی رییس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه رسید، ارائه خدمات ویژه بانکی در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک و همچنین ارائه خدمات حقوقی تخصصی و کارشناسی را از سوی مرکز، امکان پذیر خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، اعتبار زمانی این تفاهمنامه از تاریخ امضا به مدت سه سال شمسی تعیین شده است و با توافق طرفین برای سال یا سال های بعدی قابل تمدید خواهد بود.
دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای این تفاهمنامه، با عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)با بیان این نکته که این تفاهمنامه بیش از ۴۵ هزار نفر از افراد متخصص جامعه اعم از وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده را تحت پوشش قرار خواهد داد، اظهار داشت: انعقاد این تفاهمنامه می تواند اثرات مثبتی را برای بانک ملت به همراه داشته باشد و امیدواریم که منشاء خیر و برکت برای دو طرف باشد.
وی با بیان این نکته که تعامل دوطرفه، تعاملی پایدار خواهد بود، اضافه کرد: امیدواریم که بانک ملت بتواند به نحو شایسته ای تعهدات خود را در این تفاهمنامه اجرایی کند و خدمات مورد نظر وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده را در کوتاه ترین زمان و بهترین شکل ممکن، به آنان ارائه کند.
مدیرعامل بانک ملت، با تاکید بر این نکته که نحوه و زمان ارائه خدمات بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: گروه هدف این تفاهمنامه، قشر خاصی هستند و نوع تعامل، نحوه ارائه خدمات و زمان دریافت خدمات در افزایش رضایت آنان، بسیار تاثیرگذار است.
وی با اشاره به این نکته که بانک ملت در هر استان یک شعبه را برای اجرایی کردن مفاد تفاهمنامه، تعیین خواهد کرد، افزود: خوشبختانه این بانک با امکانات و زیرساخت های قوی فناوری اطلاعات سرآمد شبکه بانکی کشور است و آمادگی دارد تا هرنوع خدمتی را در سریع ترین زمان تولید و به جامعه هدف این تفاهمنامه ارائه کند.
دکتر علی بهادری جهرمی رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه هم در سخنانی با قدردانی از مسوولان بانک ملت بابت انعقاد این تفاهمنامه، از این بانک به عنوان بزرگ ترین بانک خصوصی و یکی از بهترین بانک های کشور نام برد و گفت: بیش از ۳۰ هزار وکیل دادگستری، ۱۴ هزار کارشناس رسمی دادگستری و یکهزار مشاور خانواده جامعه هدف این تفاهمنامه هستند که امیدواریم بانک ملت بتواند حمایت های خوبی را از این قشر انجام دهد.
وی با بیان این نکته که تمرکز حساب های مرکز نیز در بانک ملت شروع شده است، جامعه وکلا را جامعه ای حساس و زودرنج خواند و اظهار امیدواری کرد که نحوه ارائه خدمات به گونه ای باشد که خود وکلا به مبلغان بانک ملت تبدیل شوند و با مشاهده وضعیت متفاوتی در زمینه بانکی، دیگران را نیز به استفاده از خدمات این بانک تشویق کنند.
بهادری با تاکید بر این نکته که عملکرد گذشته بانک ملت نشان می دهد که قطعا به سوی اجرای هرچه بهتر این تفاهمنامه پیش خواهد رفت، تصریح کرد: مرکز نیز برای ارائه هرگونه خدمات حقوقی و کارشناسی به بانک آمادگی کامل دارد.
در این جلسه قرار شد تا با تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان بانک و مرکز، اجرایی شدن هرچه بهتر این تفاهمنامه در دستور کار قرار گیرد.
بر اساس این گزارش، محمود اخلاقی و عباس جعفرلو معاونان مدیرعامل، علی اکبر صابریان مدیر امور، مجتبی توکلی رییس اداره کل بانکداری شرکتی و علی محمدی مدیر شعب منطقه پنج تهران بانک ملت نیز در این جلسه حضور داشتند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.