نماینده مردم بابل: شیوه مدیریت در کروز برای سایر صنایع الگو شود

Print Friendly, PDF & Email

مهدی سعادتی بیشه سری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به همراه چند تن از مشاوران خود از سایت شماره ۲ شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید به عمل آورد.

کد خبر : 5577
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1399 - 15:49
نماینده مردم بابل: شیوه مدیریت در کروز برای سایر صنایع الگو شود
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر : در این بازدید که با توضیحات مدیران بخش‌های مختلف همراه بود، سعادتی و سایر همراهان با نحوه فعالیت‌ها و مدیریت بهره وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت آشنا شدند.

سعادتی بیشه سری در حاشیه بازدید از قطعه سازی کروز گفت: حضور مدیرانی با انگیزه و اراده محکم، تکیه بر توانایی علمی و استفاده از دانش و تجارب روز جهان و به کارگیری نیروهای بومی نکاتی بود که در این بازدید کاملاً  آشکار و مبین شاهد بودیم.

وی افزود: در این شرکت قطعه سازی، صمیمیت، تلاش، همت بالا و اراده قوی و البته به تعبیر مدیران “عشق به این کار” سبب شده چنین مجموعه ای با این انگیزه در حوزه صنعت رشد داشته باشد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شرایطی که کشور در حوزه اشتغالزایی با مشکلات متعددی روبرو است، مجموعه ای مانند کروز برای بیش از ۱۲ هزار نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است، تصریح کرد: امسال نیز بالغ بر ۱۰۰۰ نفر را به کارگیری کرده است که باید برخی کم لطفی ها از سوی متولیان نسبت به بخش خصوصی برطرف شود.

به باور سعادتی؛ موضوع بخش خصوصی با رویکرد تقویت آنها و برطرف کردن موانع تولید باید در دستور کار متولیان قرارگیرد و پیشنهاد می کنم قطعه سازی کروز برای سایر بخش های صنعتی کشور به یک الگو در حیطه مدیریتی تبدیل شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رفع موانع تولید، برطرف شدن قوانین دست و پاگیر به تحول بیشتر در صنعت قطعه سازی و خودروسازی و حتی سایر صنایع منجر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.