اهدای تندیس مدیریت نگهداری دارایی‌ها به نفت پاسارگاد

Print Friendly, PDF & Email

در سومین دوره جایزه ملی تعالی، تندیس مدیریت نگهداری دارایی‌ها به شرکت نفت پاسارگاد اهدا شد.

کد خبر : 5683
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 شهریور 1399 - 16:24
اهدای تندیس مدیریت نگهداری دارایی‌ها به نفت پاسارگاد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر:  روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، جایزه ملی تعالی نگهداری که برای سومین دوره برگزار می‌شود تندیس نگهداری دارایی ها به دلیل نگهداری صحیح علمی و برنامه‌ریزی شده با روش‌های نوین به این شرکت اهدا شد.
با توجه به اینکه نگهداری دارایی‌ها با روش‌های مدرن مستقیما به روی بهره‌وری، کیفیت،‌ هزینه‌های مستقیم تولید و درنهایت بر سودآوری شرکت‌ها اثر می‌گذارد، سازمان‌های بزرگ و پیشرو آن را با جدیت دنبال می‌کنند.
به دلیل فناوری پیچیده تجهیزات و هزینه‌ی بالای خرید تجهیزات جدید، بخش نگهداری جزیی تفکیک‌ناپذیر از سازمان‌های تولیدی و خدماتی محسوب می‌شود.
شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولیدکننده قیر در خاورمیانه همواره در تلاش بوده‌است تا با به کارگیری روش‌های نوین تولید در کنار نگهداری عملی و اصولی تجهیزات، ضمن صیانت از دارایی‌های سهامدارانش در کاهش بهای تمام شده محصولات تولیدی موفق باشد که دریافت تندیس مدیریت نگهداری دارایی‌ها موید این ادعاست.
جایزه ملی نگهداری ایران، فرایندی است که طی آن هر ساله به برترین سازمان‌های ایرانی در بخش‌های مختلف (مطابق طبقه بندی جایزه) که در زمینه ایجاد، ارتقاء و نهادینه سازی فرهنگ نگهداری تجهیزات فعالیت‌های چشمگیری داشتند، گواهینامه، تقدیرنامه یا تندیس نگهداری از طریق همایش اعطاء می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.