قرارداد همکاری بین شرکت پارس زیگورات و هایپر استار امضا شد

Print Friendly, PDF & Email

قرارداد همکاری بین مدیران شرکت توسعه مجتمع های خدماتی رفاهی پارس زیگورات و شرکت هایپر مارکت های ماف پارس در تهران امضا شد.

کد خبر : 5713
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1399 - 14:18
قرارداد همکاری بین شرکت پارس زیگورات و هایپر استار امضا شد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر : روابط عمومی گروه مالی گردشگری، مدیرعامل شرکت پارس زیگورات درباره قرارداد مذکور گفت: بر اساس این قرارداد، بخش هایپر استار مجموعه اقامتی، تفریحی و گردشگری زیگورات سنتر سیرجان به مساحت ۴۲۰۰ مترمربع به مدت ۲۰ سال و همچنین تعداد ۴۳ واحد تجاری به مساحت ۴۶۰۰ مترمربع به مدت ۵ سال در اختیار شرکت هایپر مارکت های ماف پارس برای راه اندازی و بهره برداری قرار می گیرد.
منصور زیدآبادی افزود: با توجه به سوابق تیم هایپراستار در راه اندازی و بهره برداری از این مجموعه ها و همچنین تنوع بالای محصولات، مدیریت یکپارچه و کیفیت منحصر بفرد، شرکت پارس زیگورات بر این شد تا نسبت به مذاکره و انعقاد قرارداد همکاری اقدام کند.
وی ادامه داد: طبق توافق انجام شده بین طرفین، زمان افتتاح و راه اندازی بخش هایپر استار مجموعه تجاری تفریحی گردشگری زیگورات سنتر سیرجان، خرداد ماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود.
زیدآبادی گفت: مجموعه زیگورات سنتر سیرجان با زیربنای ۷۰ هزار مترمربع در زمینی به مساحت ۲۷ هزار مترمربع در سه بخش ایجاد شده که در بخش اول هتل ۵ ستاره با ۱۳۶ اتاق اقامتی، بخش دوم تجاری با ۱۵۵ واحد تجاری و بخش سوم تالار پذیرایی با ظرفیت ۸۰۰ نفر ظرفیت دارد. پارکینگ های مجموعه تجاری به تعداد ۴۶۰ واحد درطبقات ۲- و ۳- قرار دارد.
به گفته وی حضور هایپراستار در مجموعه زیگورات سنتر سیرجان را می توان از این رو یکی از مهم ترین نقاط قوت این مجموعه دانست.
*خامی: بانک گردشگری آماده همکاری با هایپر استار در حوزه سرمایه گذاری است
مدیرعامل بانک گردشگری در مراسم امضای قرارداد یاد شده گفت: این بانک در حال حاضر در ارائه خدمات از بهترین موقعیت برخوردار است و یکی از بانک های محبوب ایران به شمار می رود.
مرتضی خامی افزود: توسعه فعالیت ها و خدمات بانک گردشگری در سال های گذشته در مقایسه با بانک های دیگر بهبود یافته و باعث ارتقاء رتبه این بانک در بین بانک های کشور شده است.
وی تصریح کرد: بانک گردشگری آمادگی دارد در کنار توسعه فعالیت ها، هم در حوزه بانکی و هم حوزه سرمایه گذاری با شرکت هایپر مارکت های ماف پارس همکاری کند.
خامی گفت: همچنین آماده هستیم برای باشگاه مشتریان هایپر استار، کارت های اعتباری را تامین کنیم تا مردم بتوانند خریدهایشان را به سهولت انجام دهند.
*مدیرعامل هایپر استار : ایران را ترک نخواهیم کرد
مدیرعامل شرکت هایپر مارکت های ماف پارس نیز در این مراسم گفت: هایپر استار در ۱۰ سال گذشته و دوران تحریم ها حضور باثباتی در ایران داشته و همچنان ماندگار خواهد بود.
“تییری ژولین”(Thierry Joulin) افزود: در جواب برخی ها که از ما سوال کردند با توجه به مسایل منطقه خاورمیانه، آیا ایران را ترک می کنید؛ با شفافیت اعلام کردیم که ایران را ترک نخواهیم کرد.
وی تصریح کرد: از ابتدای ورود هایپر استار به ایران، اقتصاد ایران دچار فراز و نشیب هایی شده اما در کل ایران یک بازار بزرگ است و ماهیت فعالیت تجاری ما این گونه نیست که حضور یابیم و زود ترک کنیم .
ژولین گفت: همکاری های رو به جلو خود با ایران را ادامه خواهیم داد و آماده هستیم تا در صورت امکان همکاری های خود را با بانک گردشگری افزایش دهیم. با برگزاری یک جلسه مشترک، درنظر داریم تا در هفته های آینده بتوانیم از بانک گردشگری به عنوان یکی از بانک های عامل برای همکاری استفاده کنیم.
وی در عین حال تصریح کرد: درنظر داریم تا با حذف واسطه ها، کالاها را از تولید کننده اصلی خریداری و مستقیم به دست مصرف کننده برسانیم تا هم سود نصیب تولیدکننده شود و هم مردم کالاهای مورد نیازشان را با قیمت مناسب تهیه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.