بانک گردشگری جزء بانک های سودده در بورس است/ برنامه ریزی برای ورود به مرحله دوم افزایش سرمایه در سال ۹۹

Print Friendly, PDF & Email

در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک گردشگری که با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد، صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۸ به تصویب رسید.

کد خبر : 5722
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 - 11:06
بانک گردشگری جزء بانک های سودده در بورس است/ برنامه ریزی برای ورود به مرحله دوم افزایش سرمایه در سال ۹۹
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر:  روابط عمومی بانک گردشگری، ابتدا مرتضی خامی مدیرعامل بانک گردشگری گزارشی از عملکرد هیات مدیره بانک را به سهامداران حاضر در جلسه مجمع ارائه کرد.
مرتضی خامی در گزارش خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: اعضای هیات مدیره بانک گردشگری تلاش کرد تا تاثیر شرایط تحمیلی بیرونی را به حداقل برساند و مانع از افزایش پیامدهای ناشی از شرایط اقتصادی به بانک شود ضمن اینکه توانست با تکیه بر سیاست های کلان خود جزء بانک های سودده در بورس باشد.
وی افزود: مرحله اول افزایش سرمایه بانک گردشگری تا ۱۵ هزار میلیارد ریال بود که در نیمه نخست سال ۹۹ محقق شد و ورود به مرحله دوم افزایش سرمایه در سال جاری در دستور کار بانک قرار گرفته است.
خامی با تشریح مهم ترین اقدامات انجام شده در سال مالی ۱۳۹۸ گفت: کاهش بهای تمام شده منابع، اجرای طرح های انگیزشی، تمرکز بر ارائه خدمات مطلوب و اعتبارسنجی مشتریان ، کنترل مصارف بانک، اخذ مجوز افزایش سرمایه ، توسعه کمی و کیفی صندوق های سرمایه گذاری و همچنین ارائه خدمات ویژه به مشتریان که باعث شد بانک گردشگری به جایگاه دوم بانک محبوب از دیدگاه مشتریان در بین بانک های کشور برسد، از مهم ترین اقدامات است.
مدیرعامل بانک گردشگری به مسئولیت های اجتماعی بانک نیز اشاره کرد و افزود: حمایت از تئاتر، حمایت از تیم های ملی والیبال مردان و زنان در همه رده ها و حمایت از بنیاد نیکوکاری یاس برای مدرسه سازی (ساخت ۲۰ مدرسه و مرکز آموزشی تاکنون)، توزیع جهیزیه برای نوعروسان مناطق محروم و شرکت در همایش کمک های مومنانه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بخشی از اقدامات بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی است.
در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک گردشگری که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، علاوه بر حضور بیش از ۶۴ درصد سهامداران، سایر صاحبان سهام به صورت برخط (آنلاین) در جریان موارد مطرح شده در جلسه مجمع قرار گرفتند.
این گزارش حاکیست: در این جلسه گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۸ قرائت شد و به تصویب سهامداران رسید. همچنین روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه های کثیرالانتشار برای درج آگهی های مربوطه بانک گردشگری انتخاب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.