بازدید مدیرعامل بانک ملت از شرکت لوله و ماشین سازی ایران

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل بانک ملت همراه با عضو هیات مدیره و تعدادی از مدیران ارشد این بانک، از شرکت لوله و ماشین سازی ایران، بازدید کرد.

کد خبر : 5799
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 مهر 1399 - 13:49
بازدید مدیرعامل بانک ملت از شرکت لوله و ماشین سازی ایران
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر : روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل در این بازدید که مرتضی نجف عضو هیات مدیره، محمود اخلاقی و سیدابوطالب دیبایی معاونان مدیرعامل، محسن مقدسی و علی اکبر صابریان مدیران امور، محمدرضا حسینی مدیر شعب منطقه سه و مریم محبوبی رییس شعبه ممتاز بازار مبل، وی را همراهی می کردند، از خطوط مختلف تولید لوله و اتصالات در این شرکت تولیدی دیدن کرد و از نزدیک با فعالیت های مختلف این شرکت۶۵ ساله آشنا شد.
مدیرعامل بانک ملت همچنین در نشست با مدیرعامل شرکت لوله و ماشین سازی ایران، آمادگی این بانک را برای حمایت مالی از چنین شرکت هایی با هدف کمک به ایجاد اشتغال اعلام کرد.
وی با اشاره به گزارش خوب ارائه شده از فعالیت های این شرکت،  اظهار داشت: خدا را شاکریم که شرکتی با بیش از ۶۰۰ نیروی انسانی، با حمایت بانک ملت توانسته است از زیان دهی به سودآوری تغییر وضعیت بدهد و هم اکنون با شرکت های خارجی رقابت کند.
دکتر بیگدلی با تاکید بر این نکته که پول همیشه به تنهایی برای رفع مشکلات چاره ساز نیست، تصریح کرد: پول در کنار مدیریت خوب می تواند مشکلات را رفع کند که این مهم در شرکت لوله و ماشین سازی ایران به خوبی نمود پیدا کرده است.
وی با تاکید بر این نکته که رونق و جهش تولید بدون تامین مالی، امکان پذیر نیست، افزود: بانک ملت به عنوان یک بانک بزرگ و قدرتمند که در سه سال گذشته حتی یک ریال نیز اضافه برداشت نداشته و حتی در مقاطعی ۵۰ درصد تسهیلات بین بانکی را تامین می کرده است، در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی، مسوولیت سنگین تری را بر عهده دارد و در همین راستا در جست و جوی واحدهای تولیدی است تا با حمایت مالی از آنها، به ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در کشور کمک کند.
مدیرعامل بانک ملت، با اشاره به این نکته که شرکت هایی همچون لوله و ماشین سازی ایران، پول بانک را به بهره وری تبدیل می کنند و باعث افزایش تولید و اشتغال می شوند، خاطرنشان کرد: بانک ملت برای تامین سرمایه ثابت یا سرمایه در گردش یا سرمایه گذاری در پروژه های آبرسانی آمادگی کامل خود را برای همکاری با این شرکت، اعلام می کند.
وی گفت: دیدن موفقیت های شرکت های تولیدی به ما برای حمایت از صنعت کشور انگیزه دوچندان می دهد و بانک ملت آماده است تا هرجا که کار خوبی انجام شده است از آن کار حمایت کند و به این حمایت ها نیز افتخار می کند.
مرتضی نجف، عضو هیات مدیره بانک ملت نیز انسجام بین مدیریت و کارکنان در شرکت لوله و ماشین سازی ایران را عامل کسب موفقیت های آن دانست و گفت: بانک آماده است تا در طرح های توسعه ای در کنار این شرکت باشد زیرا حمایت از تولید و کمک به ایجاد اشتغال را وظیفه ذاتی خود می داند.
وی با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت در کنار ارتقای کمیت، افزود: بی تردید، صادرات، شرکت را از نوسانات نرخ ارز مصون نگه خواهد داشت.
محمدرضا بابایی، مدیرعامل شرکت لوله و ماشین سازی ایران نیز با اشاره به شناخت خود از بانک ملت، حمایت های این بانک را از شرکت تاکنون بسیار شیرین خواند و اظهار داشت: اگر شرکت هم اکنون در تهران مدعی است، به برکت وجود بانک ملت است و این نشان دهنده اعتقاد راسخ مدیران این بانک به مشتری مداری است.
وی از شرکت لوله و ماشین سازی ایران به عنوان نخستین واحد تولیدکننده چدن در ایران و دومین واحد صنعتی پس از شرکت راه آهن در ایران نام برد و ادامه داد: ظرفیت تولید اولیه شرکت، چهار هزار تن لوله های چدن نشکن در سال است.
بابایی با بیان این نکته که بانک ملت همیشه با قدرت در کنار شرکت حضور داشته است، یادآور شد: به برکت منابع بانک ملت، هم اکنون در اوج اقتدار در این عرصه قرار داریم.
وی با قدردانی از حمایت های بانک ملت، جنگ بعدی دنیا را جنگ آب عنوان کرد و از مدیران این بانک خواست تا با تشکیل کارگروهی تخصصی، پیشنهاد ورود بانک به حوزه آب را مورد بررسی قرار دهند.
ضیایی، معاون فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز با قدردانی از حمایت های بانک ملت، از دکتر بیگدلی درخواست کرد که به این مجموعه توجه ویژه داشته باشد تا در فازهای توسعه ای بعدی بتواند موفقیت های بیشتری کسب کند.
دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت همچنین در پایان این نشست در گفت و گو با خبرنگار صدا و سیما، اعلام کرد که اگر شرکت لوله و ماشین سازی ایران در راستای توسعه یا جا به جایی کارخانه از محل فعلی به شهرک صنعتی شمس آباد، نیاز به حمایت داشت، بانک ملت آماده است تا سرمایه ثابت یا سرمایه در گردش این شرکت را تامین کند.
وی همچنین تاکید کرد که اگر طرح دیگری هم در شهرستان اسلامشهر دارای توجیه اقتصادی بود و نیاز به منابع مالی داشت، بانک ملت نسبت به تامین مالی آن اقدام خواهد کرد.
دکتر بیگدلی در عین حال از تخصیص ۱۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در بانک ملت خبر داد و گفت: بخشی از این تسهیلات پرداخت شده و بقیه آن نیز در حال پرداخت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.