آیا مرغ، کاهو و کلم را هم گران کرد؟

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه می‌گوید: تقاضا برای خرید کود مرغی از سوی کشاورزان بیشتر است اما اینکه کمیاب شدن این نوع کود قیمت تمام محصولات کشاورزی از جمله کلم و کاهو را گران کند؛ این طور نیست. قیمت کلم و کاهو در بازار معقول است.

کد خبر : 5818
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 - 15:42
آیا مرغ، کاهو و کلم را هم گران کرد؟
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، هفته گذشته محمد حسن افشار، عضو هیات مدیره تولیدکنندگان قارچ خوراکی دلیل افزایش قیمت این کالا را نایاب شدن کود مرغی عنوان کرد. برخی از فعالان بازار می‌گویند با نایاب شدن کود مرغی قیمت انواع میوه و سبزیجات گران خواهد شد. آیا مرغ کاهو و کلم را هم گران کرده است؟

در همین حال رئیس اتحادیه فروشندگان میوه درباره وضعیت تولید کلم و کاهو گفت: کود حیوانی از کود شیمیایی بهتر است و تقاضا برای خرید این نوع کود از سوی کشاورزان بیشتر است اما اینکه کمیاب شدن کود مرغی قیمت تمام محصولات کشاورزی از جمله کلم و کاهو را گران کند؛ این طور نیست. قیمت کلم و کاهو در بازار معقول است.

اسدالله کارگر افزود: اکنون قیمت کلم سفید بین دو تا چهار هزار تومان است. کلم قرمز هم بین سه تا پنج هزار تومان است. کاهو نیز با قیمت سه هزار و ۵۰۰ تومان تا پنج هزار تومان فروخته می‌شود. کاهو پیچ نیز بین چهار هزار تومان تا شش هزار تومان است.

او اظهار کرد: با تغییر فصل مشکلی در تولید میوه وجود ندارد. فعلا به دلیل شرایط خوب تولید میوه‌های پاییزه قیمت این محصولات نیز ارزان است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.