پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با حمایت بانک گردشگری

Print Friendly, PDF & Email

راه یافتن تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان اسیا را با اسپانسری بانک گردشگری به هواداران این تیم و تمام هموطنان عزیزمان شادباش می گوییم.

کد خبر : 5951
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مهر 1399 - 12:27
پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با حمایت بانک گردشگری
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر, روابط عمومی بانک گردشگری، در شرایطی که کنفدراسیون فوتبال آسیا حواشی غیرمنصفانه ای را بر ” عیسی آل کثیر” بازیکن خوب پرسپولیس و در ساعات قبل از آغاز بازی تحمیل کرد اما تیم مقتدر پرسپولیس با اسپانسری بانک گردشگری توانست با پیروزی در مقابل حریف به مرحله نهایی راه یابد.
بنابر این گزارش، این در حالی است که پرسپولیس ایران با صعود برای دومین بار در تاریخ به فینال لیگ قهرمانان آسیا بالاتر از سپاهان و ذوب آهن پرافتخارترین تیم ایرانی قاره شد و حالا یک قدم تا فتح جام فاصله دارد.
گفتنی است که در موضوعات فرهنگی و ورزشی هر هزینه ای که انجام می شود، بدون تردید هزینه نیست بلکه “سرمایه گذاری” محسوب می شود و بانک گردشگری هم در راستای مسئولیت های اجتماعی و با شعار “گردش در مدار قهرمانی” به حمایت از تیم پرسپولیس پرداخت تا بتواند “طیب خاطر” بازیکنان را تا حدی فراهم سازد.
پرسپولیس در شرایطی راهی فینال شد که بر خلاف تمام دوره های قبلی حتی یک ثانیه بازی در زمین خودش برگزار نکرد.
بانک گردشگری این پیروزی ارزنده و مقتدرانه با وجود نابرابری ها و با عدالتی های جهانی به تمامی کادر تیم پرسپولیس و هواداران و هموطنان گرامی تبریک و شادباش می گوید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.