دیدار مدیرعامل بانک ملت با فرمانده کل نیروی دریایی ارتش

Print Friendly, PDF & Email

دکتر محمد بیگدلی مدیر عامل بانک ملت و امیر دریادار خانزادی فرمانده کل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

کد خبر : 6040
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 - 16:56
دیدار مدیرعامل بانک ملت با فرمانده کل نیروی دریایی ارتش
Print Friendly, PDF & Email
به گزارش وقت خبر,  روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در این دیدار با ابراز خرسندی از همکاری و تعاملات سازنده با مجموعه نیروی دریایی، امنیت و آسایش کشور را مدیون جان فشانی ها و تلاش های صادقانه نیروهای مسلح خواند و اظهار داشت: آسایش و امنیت، بستر رشد و تعالی شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور را فراهم کرده و این رشد و تعالی، جز در سایه امنیت پایدار، امکان پذیر نخواهد بود.
وی با قدردانی از دستاوردهای اخیر نیروهای مسلح، این موفقیت ها را غرورآفرین خواند و بر رسالت بانک، برای ارتقای سطح اقتصادی، اجتماعی و رفاه زندگی آحاد مردم و ضرورت توجه به معیشت و سطح رفاه کارکنان نیروهای مسلح، تاکید کرد.
دکتر بیگدلی، آمادگی بانک ملت را برای مشارکت بیشتر در زمینه حمایت از نیروهای مسلح، اعطای تسهیلات بانکی جهت ارتقاء زیر ساخت ها و تسهیلات رفاهی به پرسنل نیروهای مسلح اعلام کرد.
امیر خانزادی فرمانده کل نیروی دریایی ارتش نیز در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه بانک ملت در شبکه بانکی کشور، همکاری بانک و مجموعه نیروهای مسلح را سازنده خواند و با قدردانی از همکاری و تعامل مدیران و پرسنل این بانک با مجموعه نیروی دریایی، اظهار امیدواری کرد که سطح تعاملات فی ما بین، همچنین تمرکز منابع واحدها و شرکت های زیرمجموعه در بانک ملت در آینده بیش از پیش گسترده تر خواهد شد.
در این دیدار، سید ابوطالب دیبائی و محمود اخلاقی معاونان مدیر عامل، محسن مقدسی مدیر امور ناحیه یک و محسن شجاع مدیر شعب منطقه چهار تهران، مدیرعامل را همراهی کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.