حمایت پژوهشی در حوزه‌های فنی-تخصصی مرتبط با مرکز تحقیق و توسعه همراه اول

Print Friendly, PDF & Email

همراه اول برای تشویق دانشجویان و بهره‌مندی از توانمندی اساتید درنظر دارد به پایان نامه‌های مرتبط با حوزه‌های مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور حمایت پژوهشی اعطا کند.

کد خبر : 6095
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 - 16:53
حمایت پژوهشی در حوزه‌های فنی-تخصصی مرتبط با مرکز تحقیق و توسعه همراه اول
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , همراه اول برای تشویق دانشجویان و بهره‌مندی از توانمندی اساتید درنظر دارد به پایان نامه‌های مرتبط با حوزه‌های مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور حمایت پژوهشی اعطا کند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به منظور تحقیق، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری‌های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و به جهت تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی و بهره‌مندی از توانمندی اساتید دانشگاه‌ها درنظر دارد حمایت پژوهشی(گرنت) به پایان نامه‌های مرتبط با حوزه‌های این مرکز اعطا کند.

موضوعات مورد حمایت در دو محور پژوهشی و کاربردی در حوزه‌های «شبکه‌های نوین مخابراتی» و «راهکارهای دیجیتال و هوشمندسازی» تعریف شده است.

اساتید و دانشجویان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از موضوعات این فراخوان به معاونت پژوهشی دانشگاه خود مراجعه کنند.

دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، امیرکبیر، علم و صنعت، تربیت مدرس، خواجه نصیرالدین طوسی، شاهد، امام حسین(ع)، شهید بهشتی، صنعتی اصفهان، اصفهان، فردوسی مشهد، صنعتی شیراز و تبریز می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.