پاسدار فولاد مبارکه

Print Friendly, PDF & Email

حمیدرضا عظمیان چهره شناخته شده صنعت کشور که در دهه شصت نیز به پاسداری از وطن مشغول بوده در ۱۴مهر ٩٧ به عنوان مدیرعامل فولاد مبارکه منصوب شد.عظیمیان در طی دوسال اخیری که به عنوان مدیرعامل گروه صنعتی فولاد مبارکه مشغول به کار شده است توانسته عملکرد این گروه صنعتی را در موارد مختلفی ارتقا ببخشد.

کد خبر : 6098
تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1399 - 17:13
پاسدار فولاد مبارکه
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر؛ حمیدرضا عظمیان چهره شناخته شده صنعت کشور که در دهه شصت نیز به پاسداری از وطن مشغول بوده در ۱۴مهر ٩٧ به عنوان مدیرعامل فولاد مبارکه منصوب شد.

 

عظیمیان در طی دوسال اخیری که به عنوان مدیرعامل گروه صنعتی فولاد مبارکه مشغول به کار شده است توانسته عملکرد این گروه صنعتی را در موارد مختلفی ارتقا ببخشد.

 

براین اساس علاوه بر آنکه صادرات این گروه به کشورهای خارجی با افزایش دوبرابری به یک ونیم میلیارد دلار رسیده است توانسته در نگاه آینده گرایانه خود دو پروژه نورد گرم ٢ که بواسطه آن کشور از واردات ورقه های فولادی گرم بی نیاز می شود و نیز پروژه تحول دیجیتال که براساس آن کنترل و اداره خط  تولیدی به صورت هوشمند انجام می شود را برای به سرانجام رسیدن در سه سال آینده پی ریزی کرده است.

 

 

این کار عظیمیان از آن جهت قابل تقدیر است که شاید کمتر مدیری حاضربه ریسک های کلان برای مجموعه خود آنهم برای زمانی که خود سکان دار این کارخانه نباشد بکند اما عظیمیان نجیبانه این این ریسک را برای آینده درخشان فولاد مبارکه و کارگران زحمتکش آن متقبل شده است.

 

 

برای عضویت در کانال تلگرام نبض بازار کلیک کنید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.