بانک گردشگری به تمام تعهداتش عمل کرده است/ صدور کارت هواداری از اواخر مهرماه

Print Friendly, PDF & Email

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس تهران گفت: بانک گردشگری به عنوان اسپانسر اصلی این باشگاه، تاکنون به تمام تعهدات خود در زمینه حمایت مالی عمل کرده و صدور کارت های هواداری از اواخر مهرماه جاری آغاز می شود.

کد خبر : 6150
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مهر 1399 - 15:01
بانک گردشگری به تمام تعهداتش عمل کرده است/ صدور کارت هواداری از اواخر مهرماه
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , روابط عمومی بانک گردشگری، رضا یلوه افزود: با توجه به شرایط نامطلوب باشگاه پرسپولیس و مسدود شدن بخشی از کانال‌های درآمدی، برای حل معضل مذکور به بررسی روش‌های درآمدی مرسوم در باشگاه‌های بزرگ دنیا با استفاده از ظرفیت‌های هواداری اقدام شد که طی مذاکرات مختلف و بررسی‌های بعمل آمده، با شرکت آتیه داده پرداز و بانک گردشگری به توافق رسیدیم.
وی تصریح کرد: بانک گردشگری، با پیشینه‌ای ماندگار و درخشان در حمایت از ورزش کشور و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی که داشت از همان روزهای ابتدایی با ایده‌ای هدفمند وارد این جریان مهم حمایتی شد.
یلوه با اشاره به موفقیت های تیم پرسپولیس گفت: امروز باید قدردان بانک گردشگری به عنوان مجموعه حرفه‌ای و دلسوز باشیم که تاکنون به تمام تعهدات خود به باشگاه پرسپولیس عمل کرده به طوری که تاثیر آن را در نتایج درخشان تیم همچون کسب چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا شاهد هستیم.
وی افزود: معتقدم با وجود حامیان فعلی باشگاه پرسپولیس، به پشتوانه فکری و تیم حرفه‌ای و خلق روش‌های ابتکاری با بهره‌گیری از همه ظرفیت های موجود، فرصتهای تجاری زود بازده، میان مدت و بلند مدت را می توان خلق کرد که به سبب آن به زودی به درآمد‌های پایدار خواهیم رسید و گذر از این مسیر صعب العبور با حضور بانک گردشگری و شرکت آتیه داده پرداز، آسان خواهد شد.
یلوه گفت: این روزها که دل هواداران باشگاه پرسپولیس به علت صعود مقتدرانه به فینال لیگ قهرمانان آسیا شاد و مسرور است، لازم است از بانک گردشگری به عنوان اسپانسر اصلی باشگاه پرسپولیس تهران قدردانی کنم و امیدوارم به زودی حساب ها و کارت های متنوع هواداری برای هواداران نیر عرضه شود.
وی اظهار امیدواری کرد با تداوم حمایت بانک گردشگری، ضمن حفظ شان باشگاه بزرگ، مردمی و ریشه‌دار پرسپولیس، مجال تصمیم‌گیری‌های درست و منطقی به مدیران باشگاه داده شود.
این گزارش حاکیست: قرارداد سه جانبه بانک گردشگری، باشگاه پرسپولیس تهران و شرکت آتیه داده پرداز اواخر مرداد ماه امسال به امضا رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.