پاسخگویی فولاد مبارکه به جامعه از نقاط قوت و برجستۀ این شرکت است

Print Friendly, PDF & Email

رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) در جریان بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه در مصاحبه با خبرنگار فولاد گفت: باعث افتخار است که در سفر به ایران از نزدیک بزرگ‌ترین کارخانۀ فولادسازی خاورمیانه و شمال آفریقا را می‌بینم.

کد خبر : 621
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آبان 1398 - 6:17
پاسخگویی فولاد مبارکه به جامعه از نقاط قوت و برجستۀ این شرکت است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، اسوتلانا استاوروا گفت: پیش از هرچیز باید بگویم بسیار شگفتانگیز است که این شرکت همانند یک شهروند خوب به وظایف خود در قبال جامعه در حوزههای ایمنی، بهداشت، محیطزیست و سایر موارد عمل میکند. پاسخگویی این شرکت به جامعه از نقاط قوت و برجستۀ این شرکت است.
وی نظم و انضباط و یکپارچگی حاکم در فولاد مبارکه و عملکرد خوب کارکنان را یکی دیگر از نقاط قوت این شرکت دانست و تصریح کرد: ویژگی برجستهای که در فولاد مبارکه دیده میشود این است که کل فرایند این شرکت از روند تولید تا حتی کاشت درختان در آن حسابشده است.
رئیس انجمن بینالمللی روابط عمومی با بیان اینکه عملکرد فولاد مبارکه در عرصههای مختلف نشان میدهد این شرکت همگام با فناوری و دانش روز دنیا در حال حرکت است، گفت: استارتآپها بخش مهمی از اقتصاد جهانی را تشکیل میدهند و روابط عمومیها نیز میتوانند از ظرفیت آنها استفاده کنند. اگرچه استارتآپها در آغاز کار کوچکاند و برای راهاندازی نیاز به حمایت دارند، اما در ادامه میتوانند در بسیاری از بخشها سازمانها را یاری کنند.
وی در همین خصوص و با تأکید بر اینکه در کشور ایران نیز استارتآپها از ظرفیت زیادی برخوردارند، تصریح کرد: آنها میتوانند به روابط عمومیها کمک کنند تا داستان سازمان را به شکل بسیار بهتر و اثربخشتری برای جامعه روایت کنند. در اروپا نیز ما مشاهده میکنیم که بیش از ۵۰ درصد استارتآپها در ابتدا با مشکل مواجه میشوند، اما چنانچه بهدرستی حمایت و به کار گرفته شوند، میتوانند در فرایندها و خلق ارزشها آثار شگفتانگیزی بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.