اپراتور همراه اول مجهز به تجهیزات بیشتری در زمینه ارائه خدمات ارتباطی است

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش خبرنگار وقت خبر اپراتورهمراه اول یکی از شرکت‌های تابعه مخابرات ایران است. این شرکت از سال ۱۳۷۲ با هدف ارایه خدمات ارتباطی تلفن تاسیس شد و هم اکنون بزرگترین شرکت مخابراتی کشور از نظر تعداد مشترکین است. آمار و ارقام نشان می‌دهد درحال حاضر ٩١‌میلیون و ٨٢۴‌هزار و ۵٣۵نفر تعداد مشترکان تلفن‌همراه هستند

کد خبر : 63
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 شهریور 1398 - 13:10
اپراتور همراه اول مجهز به تجهیزات بیشتری در زمینه ارائه خدمات ارتباطی است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش خبرنگار وقت خبر اپراتورهمراه اول یکی از شرکت‌های تابعه مخابرات ایران است. این شرکت از سال ۱۳۷۲ با هدف ارایه خدمات ارتباطی تلفن تاسیس شد و هم اکنون بزرگترین شرکت مخابراتی کشور از نظر تعداد مشترکین است.

آمار و ارقام نشان می‌دهد درحال حاضر ٩١‌میلیون و ٨٢۴‌هزار و ۵٣۵نفر تعداد مشترکان تلفن‌همراه هستند که از این تعداد، همراه اول با ۶٠,١١‌درصد مشترک پیشتازی می‌کند و پس از آن ایرانسل ٣۶.٢٣درصد کاربر دارد و درنهایت رایتل هم با ٣.۶۴‌درصد کاربر، سهمی را به خود اختصاص داده است.

همچنین همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه (در هر دو حوزه مکالمه و اینترنت همراه) اولین ارائه دهنده اینترنت نسل ۴.۵ تلفن همراه در کشور است. این شرکت هم اکنون ۹۷۵ شهر را تحت پوشش نسل ۳ و ۷۳۵ شهر را تحت پوشش نسل ۴.۵ تلفن همراه قرار داده است و با این اقدام همچنان پیشرو بودن خود را در ارائه آخرین فناوری ها، ادامه می دهد.

لازم به ذکر است که این اپراتور مخابراتی در آغاز تنها برقراری مکالمات صوتی را در دستور کار خود داشت اما پس از گذشت ۱۰ سال سرویس پیام کوتاهش را راه اندازی کرد و ۵ سال بعد از آن اینترنت به لیست سرویس‌های همراه اول اضافه شد

سرمایه گذاری میلیونی درباره حفظ امنیت مشترکین
همچنین طبق برخی از گزارشات همراه اول در سالهای گذشته در زمینه توسعه ایمنی و حفظ امنیت مشترکین سرمایه‌گذاری میلیونی داشته است که این خود نشان از بالابردن سطح کیفیت ارائه خدمات به مشترکین خود دارد

اپراتور اول درزمینه ترابردپذیری
البته در بررسی سایر دستاوردهای این شرکت باید به این نکته هم اشاره داشت که اپراتور اول همچنان در زمینه ترابردپذیری صدر نشین بوده و در این مسیر پیشگام است.طبق برخی از گزارشات بیش از یک میلیون نفر از مشترکین دو اپراتور دیگر، دراپراتور همراه اول میهمان هستند که این رقم روز به روز رو به افزایش اس و این بدان معناست که در جاهای که اپراتورهای دیگر پوشش ندارند،اپراتور همراه اول شبکه ایجاد کرده است.

توجه همراه اول به استارت آپ ها
همچنین شرکت همراه اول به استارت آپ ها که بخشی نوظهور است اهمیت زیادی می دهد، زیرا احساس می‌کند و می‌داند که از این طریق می‌تواند به خوبی و با سهولت فرهنگ جوانان کشور را بالنده کرده و پرورش بدهد.
همراه اول در این زمینه با چهار دانشگاه کشور مشارکت دارد و مراکزی را به عنوان «هاب» به وجود آورده است که اگر دانشجو یا اساتیدی دارای ایده‌ای نو هستند، بتوانند مستقیم با این هاب‌ها همکاری کنند.

اپراتور همراه اول مجهز به تجهیزات بیشتری در زمینه ارائه خدمات ارتباطی است
گفت:اپراتور همراه اول نسبت به اپراتورهای دیگر مشتری بیشتری دارد و همچنین مجهز به تجهیزات بیشتری است که این می تواند در ارائه خدمات امری موثر و مفید باشد.

رمضانعلی سبحانی‌فر، رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس در همین زمینه به خبرنگار … گفت:اپراتور همراه اول یک از اپراتور های قدیمی است و تعداد سایت های بیشتری برای ارائه خدمات ارتباطی دارد و می‌تواند به هر حال خدمات نوین ارائه کرده و در مقابل این خدمات ،هزینه اش را از اپراتور‌های دیگر اخذ کند تا از این طریق رضایتمندی مردم جلب شود.

این نماینده مجلس بیان داشت: همچنین باید گفت اپراتور همراه اول نسبت به اپراتورهای دیگر مشتری بیشتری دارد و همچنین مجهز به تجهیزات بیشتری است که این می تواند در ارائه خدمات امری موثر و مفید باشد.

رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: با توجه به شرایط تحریم ها و نیازمندی به یک سری تجهیزات، بهتر است اپراتور هایی چون اپراتور همراه اول ایرانسل و رایتل از ظرفیت های همدیگر بهتر استفاده کنند تا بتوانند در مبحث رومینگ فعالیت بیشتری داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.