نماینده مردم رشت در مجلس: کروز از مجموعه های توانمند در حد شرکت های برتر اروپایی است

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , عناوین مهم: نماینده مردم رشت در مجلس در حاشیه بازدید از کروز گفت:   ۱. قطعه سازی کروز مجموعه ای منظم، قانونمند و مدیریت آن همگام با مدیریت روز دنیا است. ۲. کروز سبب اشتغالزایی برای بیش از دوازده هزار نفر شده است. ۳. یکی از ویژگی های مثبت وجود

کد خبر : 6409
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 - 16:42
نماینده مردم رشت در مجلس: کروز از مجموعه های توانمند در حد شرکت های برتر اروپایی است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , عناوین مهم: نماینده مردم رشت در مجلس در حاشیه بازدید از کروز گفت:

 

۱. قطعه سازی کروز مجموعه ای منظم، قانونمند و مدیریت آن همگام با مدیریت روز دنیا است.

۲. کروز سبب اشتغالزایی برای بیش از دوازده هزار نفر شده است.

۳. یکی از ویژگی های مثبت وجود نیروی انسانی با انرژی و انگیزه و علاقمند به کار در خطوط تولید است.

۴. کروز توانسته نخبگان کشور و افراد موثر علمی را متمرکز کند و از اندیشه و توان آن ها بهره برد؛

۵. برای تداوم فعالیت مراکزی همچون کروز حمایت ویژه خواهیم کرد.

 

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از سایت شماره دو شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید به عمل آورد. در این بازدید که با توضیحات مدیران بخش‌های متفاوت همراه بود، کوچکی نژاد با نحوه فعالیت‌ها و مدیریت بهره وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت آشنا شدند.

 

 

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از این بازدید گفت: قطعه سازی کروز مجموعه ای منظم و قانونمند است. مدیریت واقع در آن همگام با مدیریت روز دنیا و یکی از مجموعه های توانمند در حد شرکت های برتر اروپایی است که تلاش موفقی در زمینه بومی سازی قطعات خودرو داشته است.

 

کوچکی نژاد اظهار کرد: فعالیت این مجموعه در بخش های الکترونیک، پلاستیکی و… تخصصی است و حتی بسیاری از مواد اولیه مانند سیم را خود تولید می کند.

 

 

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اشتغالزایی کروز برای بیش از دوازده هزار نفر در این شرایط اقتصادی تصریح کرد: تولید هنر بزرگ و کار بسیار دشواری است و خوشبختانه با مدیریت صحیح توانسته آن را در مسیر صحیح هدایت کند. این نماینده مردم در مجلس یازدهم یکی از ویژگی های مثبت کروز را وجود نیروی انسانی با انرژی و انگیزه و علاقمند به کار در خطوط تولید دانست و خاطرنشان کرد: قطعا توانسته در زمینه های متفاوت رضایت عمومی شاغلین را کسب نماید و پشتیبانی مناسبی از کارگزاران و مهندسی خود داشته باشد.

 

 

رییس کمیته امور اجتماعی و فرهنگی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تحقیقات مغز متفکر هر مجموعه است و عملکرد کروز در این حوزه بسیار عالی است، چرا که توانسته نخبگان کشور و افراد موثر علمی را متمرکز کند و از اندیشه و توان آن ها بهره برد؛ یکی از عوامل موفقیت در این مقطع تولید همین موضوع است.

 

 

کوچکی نژاد اظهار کرد: برای تداوم فعالیت مراکزی همچون کروز که در این برهه ی زمانی برای پیشرفت قطعه سازی کشور تلاش می کنند، حمایت ویژه خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.