نقش قیر در افزایش ارزآوری و بهبود چرخه اقتصادی کشور

Print Friendly, PDF & Email

شرکت نفت پاسارگاد فریدون همتی، استاندار هرمزگان صبح امروز از کارخانه بندرعباس این مجموعه بازدید کرد.

کد خبر : 6442
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آبان 1399 - 18:27
نقش قیر در افزایش ارزآوری و بهبود چرخه اقتصادی کشور
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی نفت پاسارگاد ، در این دیدار استاندار هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه فعالیت های مدیریت مجموعه نفت پاسارگاد در جهت افزایش اشتغالزایی و رشد و شکوفایی اقتصاد استان، بر لزوم افزایش ارزآوری و حفظ منافع ملی از طریق مظروف سازی و استفاده از استانداردهای روز دنیا در جهت بسته بندی کیفی قیر تولیدی این کارخانه در قالب بشکه و جامبوبگ و شیوه های نوین بسته بندی تاکید داشت.

همتی همچنین با حضور در محل خط تولید کارخانه نفت پاسارگاد از نزدیک با فرایند بشکه سازی، بشکه پرکنی و حمل قیر بازدید به عمل آورد.

پس از بازدید از کارخانه، موارد ارجاع شده به کارگروه رفع موانع تولید استان هرمزگان در جلسه ای به ریاست همتی با حضور خلیل قاسمی، رییس سازمان صمت استان، حسین نیکخواه، مدیرعامل و علی دانا، رییس هیئت مدیره نفت پاسارگاد تشکیل مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه موضوع تامین و افزایش سهمیه خوراک و ملزومات به نفت پاسارگاد جهت تولید بشکه های فلزی مطرح شد و با قول مساعد استاندار کمیته ای برای پیگیری این موضوع تشکیل و موارد به سازمان صمت محول شد.

به گفته همتی صنعت قیر علاوه بر افزایش ارزآوری که برای کشور دارد موجب حل بخشی از مشکلات اقتصادی ایران در دوره سخت تحریم ها شده است و برهمین اساس مقتضی است که در جهت رشد و پویایی فعالیت های آن به نحو احسن وارد عمل شد.

براساس این گزارش حسین نیکخواه مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد نیز، از حمایت های استاندار و دیگر مقامات استان هرمزگان در جهت تسریع در …

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.