حمله محسن رضایی به روحانی در واکنش به تخریب خانه زن بندرعباسی | درخواست از رئیس قوه قضاییه

Print Friendly, PDF & Email

محسن رضایی در یادداشتی کوتاه نوشت: مردم امروز می‌گویند کاش یک نفر بیاید و بگوید من رئیس نیستم، سربازم.

کد خبر : 6566
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 - 21:01
حمله محسن رضایی به روحانی در واکنش به تخریب خانه زن بندرعباسی | درخواست از رئیس قوه قضاییه
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، محسن رضایی در اینستاگرام درباره تخریب منزل یک خانم در بندرعباس نوشت:

ناله‌های این زن و فرزندانش، روح قانون اساسی و وجدان عمومی مردم را جریحه‌دار کرد. آقای روحانی روز اول آمد و گفت سرهنگ نیستم و حقوقدانم.

این چه حقوقدانی و مجری قانون اساسی است که اصل ۳۱ قانون اساسی را که بیانگر وظایف دولت است، فراموش کرده است؟ مردم امروز می‌گویند کاش یک نفر بیاید و بگوید من رئیس نیستم، سربازم.

 

متن کامل یادداشت محسن رضایی به شرح زیر است:

 

حادثه تلخ بندرعباس که کام هر انسان باوجدانی را تلخ می کند، ناشی از خلاهای قانونی در حوزه شهرسازی نظیر ماده ۱۰۰ و فقدان اراده و ابزارهای کارآمد در تامین مسکن شهروندان است و روح قانون اساسی و وجدان عمومی مردم را جریحه دار کرد.

متاسفانه برخی دولتمردان به جای اینکه به وظیفه خود در قبال اصل ۳۱ قانون اساسی عمل کنند، به حافظ منافع سوداگران زمین و مسکن تبدیل شده اند و هرکس هم که از این وضعیت پیچیده و خوارکننده و مدیریت ضدمردمی انتقاد کند با رسانه های پرپول و پرزور خود به او حمله می کنند و انواع اتهام را به او وارد می کنند.

نمی‌توانیم به آن کودکی که شاهد تخریب آلونک مادر زحمتکش خود هست، بگوییم قانون چنین گفته است. قانون، برای حرمت و امنیت و مال وجان مردم است.

نمی شود هرجا قانون به ضرر مردم عادی است اجرا کنیم و هرجا قانون به ضرر دولتمردان و افراد پرتوان است بگردیم و یک تبصره ای پیدا کنیم تا جلوی اجرای قانون را بگیریم. آن کودک بندرعباسی حق دارد بپرسد اصل ۳۱ قانون اساسی چه می شود؟

ناله های این زن و فرزندانش، روح قانون اساسی و وجدان عمومی مردم را جریحه دار کرد. آقای روحانی روز اول آمد و گفت سرهنگ نیستم و حقوقدانم.

این چه حقوقدانی ومجری قانون اساسی است که اصل ۳۱ قانون اساسی را که بیانگر وظایف دولت است، فراموش کرده است؟ مردم امروز می گویند کاش یکنفر بیاید و بگوید من رئیس نیستم، سربازم.

از جناب آقای رئیسی که الحمدلله اقدامات خوبی را در بخش های مختلف قوه قضاییه برای تامین عدالت و احیای حقوق عامه شروع کرده اند، می خواهم ضمن محاکمه مسببان چند مورد اخیر (اهواز، کرمانشاه و حالا بندرعباس)، تدبیری بیاندیشند تا اولاً از تکرار اینگونه حوادث تلخ جلوگیری شود، ثانیاً مدیران دولتی در برابر وظایف خود در اصل ۳۱ قانون اساسی پاسخگو شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.