ماجرای حمایت شهید فخری زاده از شرکت های سازنده واکسن کرونا در وزارت دفاع چه بود؟

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، یکی از کارهای شاخص شهید فخری زاده استفاده از لیزر در پدافند هوایی یا کشف و شناسایی از راه‌ هایی غیر از رادار از آثار مهم او بود. یکی‌دیگر از مهم‌ترین پروژه‌ هایی که توسط شهید فخری‌ زاده و تیمش به نتیجه رسید، پروژه تولید «اولین کیت ایرانی تشخیص کرونا»

کد خبر : 6671
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 - 11:04
ماجرای حمایت شهید فخری زاده از شرکت های سازنده واکسن کرونا در وزارت دفاع چه بود؟
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، یکی از کارهای شاخص شهید فخری زاده استفاده از لیزر در پدافند هوایی یا کشف و شناسایی از راه‌ هایی غیر از رادار از آثار مهم او بود. یکی‌دیگر از مهم‌ترین پروژه‌ هایی که توسط شهید فخری‌ زاده و تیمش به نتیجه رسید، پروژه تولید «اولین کیت ایرانی تشخیص کرونا» بود.

شهید محسن فخری زاده که ریاست سازمان پژوهش و نوآوری های دفاعی کشور وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را برعهده داشت در حال فعالیت بر روی پروژه های بسیاری بود که به گفته امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منشا خدمات بسیاری برای ملت ایران بودند.

شامگاه دیروز بود که به ناگاه خبری در شبکه‌ های مجازی و کانال‌ های تلگرامی دست به دست شد؛ خبری تلخ که همه آرزو داشتند که شایعه ای بیش نباشد، اما واقعیت داشت. خبر ترور یکی از دانشمندان صنایع موشکی و هسته‌ای کشورمان. این رسانه‌ها خبر ترور محسن فخری زاده معاون وزیر دفاع  و پشتیبانی نیروهای مسلح و یکی از دانشمندان حوزه موشکی کشورمان را مخابره کردند.

این دانشمند شهید کشورمان هنگام بازگشت از یکی از شهرهای شمالی کشورمان در آبسرد دماوند مورد حمله تروریستی یک تیم تروریستی قرار گرفته و به شهادت می رسد. خانواده وی که همراه این شهید در خودرو بودند نیز مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. شهید فخری زاده به علت شدت جراحات وارده  پس از انتقال به بیمارستان به شهادت می رسد.


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.