قالیباف: من مثل دولتی‌ها حرف نمی‌زنم

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر؛ قالیباف: من مثل دولتی‌ها حرف نمی‌زنم . امشب نیامدم که مثل دولتی‌ها حرف بزنم. من نماینده مردمم و می‌خواهم صریح صحبت کنم. مگر این حجم قاچاق با کوله‌بری انجام می‌شود؟ این‌ها با لنج و کانتینر و… ترانزیت می‌شود. این جز از طریق سیستم بروکراسی فاسد امکان‌پذیر نیست.     نان نسیه

کد خبر : 6731
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آذر 1399 - 23:59
قالیباف: من مثل دولتی‌ها حرف نمی‌زنم
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر؛ قالیباف: من مثل دولتی‌ها حرف نمی‌زنم . امشب نیامدم که مثل دولتی‌ها حرف بزنم. من نماینده مردمم و می‌خواهم صریح صحبت کنم. مگر این حجم قاچاق با کوله‌بری انجام می‌شود؟ این‌ها با لنج و کانتینر و… ترانزیت می‌شود. این جز از طریق سیستم بروکراسی فاسد امکان‌پذیر نیست.

 

 

نان نسیه نداریم!

در یکی از بازدیدها دیدم که پشت یک نانوایی نوشته نان نسیه داده نمی‌شود؛ تعجب کردم که چطور چنین اتفاقی افتاده؛ داخل نانوایی رفتم صحبت کردم و دیدم کسانی هستند که کارگر بوده و در این شرایط سخت با توجه به اینکه کارگر روزمزد هستند حتی برای خرید نان مشکل دارند. مشکل اقتصادی ۳۰ درصدش ناشی از تحریم است؛ باقی آن سوءمدیریت است.

 

 

دوردوری‌ها حق روستایی‌ها را می‌خورند

 

قالیباف: حدود ۵۰ درصد از مردم خودرو ندارند. آن‌ها که در شهرستان و روستا زندگی می‌کنند حتی مترو و حمل و نقل عمومی ندارند. بعد در شمال تهران یک نفر یک خودرو دارد برای استفاده روزمره، یک خودرو دارد برای آفرود و یک خودرو برای دوردور در بلوار اندرزگو.

 

 

این ظلم است که یکی چند باک بنزین یارانه‌ای بزند اما یک نفر هیچ سهمی از این یارانه نبرد. چرا باید یارانه‌ها صرف سوخت و حمل‌ونقل شود و حق عده زیادی از مردم ضایع شود. باید این هدفمند شود و یارانه همه به دستشان برسد.

 

 

خروج از برجام اصلا حرف مصوبه ما نیست. سوالم از آقایان این است که گفتند برجام اینگونه است که در یک روز ما و طرف مقابل باهم تعهدهایمان را عمل می‌کنیم. الان آنها عمل می‌کنند؟ خب ما گفتیم حالا که اینطور است ما هم بیاییم تعهدات‌مان را کاهش دهیم.

 

 

ما هول نیستیم آقای روحانی

 

آقای روحانی گفته هول نشوید. ما هول نیستیم. ما می‌خواهیم دولت شما با خاطره خوش به پایان برسد. مردم همکاری روسای قوا برای حل مشکلات اقتصادی را می‌خواهند.

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.