خدمات جدید بانک رفاه کارگران در دوران کرونایی اعلام شد

Print Friendly, PDF & Email

بانک رفاه کارگران به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تمرکز بر ارائه هر چه بیشتر خدمات غیر حضوری و الکترونیکی به مشتریان، خدمات جدید خود را اعلام کرد.

کد خبر : 6906
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1399 - 13:08
خدمات جدید بانک رفاه کارگران در دوران کرونایی اعلام شد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، به منظور کاهش آسیب های ناشی از شیوع ویروس کرونا، حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان، برخی محدودیت ها در تراکنش های بانکی تا زمان بازگشت به وضعیت عادی و تا اطلاع ثانوی به طور موقت برداشته شده است که از جمله آنها می توان به افزایش سقف مبلغ کارت به کارت و تمدید تاریخ انقضای کارت های بانکی تا پایان سال جاری بدون مراجعه به شعبه اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، سقف مجاز مجموع مبالغ تراکنش های انتقال وجه کارت به کارت ( شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه های اینترنتی، خودپرداز و کیوسک از مبلغ ۶۰ میلیون ریال در هر شبانه روز از مبدأ هرکارت (رفاه کارت همراه ) به ۱۰۰ میلیون ریال افزایش یافت. همچنین رفاه کارت های همراه که تاریخ انقضای آنها از فروردین ماه سال جاری به بعد می باشد، بصورت خودکار تا پایان سال ۹۹ و به مدت یک سال تمدید می شوند و نیازی به مراجعه حضوری مشتری به شعبه و صدور کارت جدید نخواهد بود.

علاوه بر این، سقف صدور کارت هدیه تا اطلاع ثانوی و به صورت موقت به مبلغ ۲۰ میلیون ریال افزایش یافت.

گفتنی است، مشتریانی که تمایل ندارند کارت های آن ها به صورت خودکار تمدید شود، پس از کسب نظر آنان از طریق ارسال پیامک، نسبت به غیرفعال سازی کارت مربوطه توسط این بانک اقدام خواهد شد.

شایان ذکر است، در صورت ضرورت مراجعه حضوری، مشتریان می توانند با استفاده از سیستم نوبت دهی و از طریق تماس با شماره  ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۲ برای حضور در شعب نوبت بگیرند و در ساعت مشخصی که به آن ها اعلام  می شود، جهت انجام امور بانکی خود به شعبه مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.