بازدید مدیرعامل بانک ملت از شرکت نفت بهران

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل بانک ملت همراه با تعدادی از مدیران ارشد این بانک از شرکت نفت بهران بازدید کرد.

کد خبر : 6933
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 15:36
بازدید مدیرعامل بانک ملت از شرکت نفت بهران
Print Friendly, PDF & Email
به گزارش وقت خبر، دکتر محمد بیگدلی در این بازدید که عزیز آخوندی اصل، عباس جعفرلو و سیدابوطالب دیبایی معاونان مدیرعامل، حسن کمالوند و علی اکبر صابریان مدیران امور و مجید قاسمی فرید رییس شعبه ظفر بانکداری شرکتی، وی را همراهی می کردند، از خطوط مختلف تولید در شرکت نفت بهران بازدید کرد و با مراحل تولید انواع روغن در این شرکت آشنا شد.
وی همچنین در نشست با مدیرعامل شرکت نفت بهران، با ابراز خرسندی از حضور در این شرکت بزرگ و باسابقه ، اظهار داشت: نفت بهران یکی از شرکت های بزرگ تولیدی صنعت نفت ایران است که در عرصه تولید روغن به عنوان برندی خوب و مرغوب  برای همه شناخته شده است.
مدیرعامل بانک ملت، نفت بهران را مرغوب ترین برند در بین برندهای مختلف تولید روغن در کشور خواند و افزود: ۵۵ هزار میلیارد ریال فروش و تولید ۱۵ هزار میلیارد ریال سود در شرایط سخت کنونی و انجام صادرات در شرایط تحریم هم باعث کمک به کشور در تامین ارز مورد نیاز شده و هم توانمندی های کشور را به جهان نشان داده است.
وی در عین حال بانک ملت را نیز یکی از بزرگ ترین، قدرتمندترین و پیشرفته ترین بانک های کشور دانست و ادامه داد: این بانک از لحاظ نقدینگی هم تقریبا بانک نخست کشور محسوب می شود و در چهار سال گذشته حتی یک ریال در یک روز، اضافه برداشت از منابع بانک مرکزی نداشته و حتی در برهه هایی بیش از ۵۰ درصد تسهیلات بین بانکی را تامین کرده است.
دکتر بیگدلی با بیان این نکته که بانک ملت در تمام پروژه های صنعتی کشور به ویژه در صنایع نفت، پتروشیمی و پالایشگاه های مختلف پارس جنوبی، مشارکت فعال داشته و ۲۲ میلیارد دلار در بخش انرژی کشور سرمایه گذاری کرده است، گفت: این بانک با تامین مالی شرکت نفت ستاره خلیج فارس، کشور را از لحاظ تولید بنزین به خودکفایی رساند.
وی با تاکید بر این نکته که نفت بهران از لحاظ برندینگ در سطح بالایی قرار دارد و حجم فروش و سهم از بازار خوبی را در زمینه تولید محصولات استراتژیک در اختیار دارد، تصریح کرد: این شرکت مورد قبول بانک های کشور است و این شرکت یکی از مشتریان ارزنده و استراتژیک بانک ملت است.
دکتر بیگدلی، آمادگی بانک ملت را برای تامین سرمایه ثابت و سرمایه در گردش شرکت نفت بهران در طرح های توسعه ای اعلام و بر ضرورت تقویت تعاملات فی ما بین تاکید کرد.
به گفته وی، این دو مجموعه بزرگ باید در سال جهش تولید در یک تعامل برد – برد به تولید محصولات بیشتر، افزایش صادرات و افزایش اشتغال در کشور کمک کنند.
مدیرعامل بانک ملت در عین حال از آمادگی این بانک برای انجام فعالیت های ارزی شرکت نفت بهران خبر داد و افزود: بانک ملت آماده انعقاد تفاهمنامه برای افزایش سطح همکاری ها و تامین تمام نیازهای مالی، سرمایه ای و نقدینگی شرکت است.
وی همچنین استفاده از سامانه سامیار بانک ملت را به مدیرعامل شرکت نفت بهران پیشنهاد کرد و گفت: این بانک همیشه در حوزه فناوری اطلاعات پیشگام بوده و سامانه هایی را برای مشتریان بزرگ خود طراحی کرده که سامانه سامیار نیز از جمله این سامانه ها است.
دکتر بیگدلی با بیان این نکته که محصولات بانک ملت با هدف کاهش هزینه های مشتری طراحی شده است، خاطرنشان کرد: انتظار داریم نتیجه این نشست، به افزایش تعاملات فی ما بین و انجام کارهای بزرگ از سوی دو مجموعه منتهی شود و آثار و برکات آن نصیب کل ملت ایران شود.
اسعد عزیزی، مدیرعامل شرکت نفت بهران هم با بیان این نکته که این شرکت در پی یک رابطه برد- برد است،  بر تمرکز فعالیت های مالی این شرکت در بانک های اصلی تاکید کرد و اظهار داشت: خوشبختانه بانک ملت در سال های اخیر همکاری خوبی با این شرکت داشته و نفت بهران نیز به همه تعهدات خود به موقع عمل کرده است.
وی با بیان این نکته که شرکت نفت بهران برنامه های زیادی را برای توسعه کسب و کار در بازارهای منطقه دارد، گفت: بانک ملت هم در زمینه های مختلف، پیشتاز است و امیدواریم که یک همکاری خوب در زمینه های مختلف داشته باشیم.
عزیزی با اشاره به این نکته که نفت بهران با بیش از ۵۵ سال سابقه یکی از شرکت های قدیمی این صنعت است، اضافه کرد: بیش از ۴۳ درصد سهم بازار روغن موتور کشور در اختیار این شرکت است و ۹۵۰ نوع محصول این  شرکت از طریق ۴۰۰ عامل فروش در سراسر کشور در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.
در این جلسه، مدیرعامل شرکت نفت بهران با اعطای لوح سپاس به تعدادی از مسوولان بانک ملت، از خدمات و تلاش های آنان در رفع نیازهای مالی این شرکت قدردانی کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.