تمدید جشنواره هپ بانک ملی ایران تا ٢٠ دی

Print Friendly, PDF & Email

مهلت شرکت در جشنواره اپلیکیشن هپ که از دوم آذرماه آغاز شده بود تا ۲۰ دی ماه تمدید شد.

کد خبر : 7080
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 12:37
تمدید جشنواره هپ بانک ملی ایران تا ٢٠ دی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، مهلت شرکت در جشنواره اپلیکیشن هپ که ویژه نوجوانان (تا ۱۸ سال)، از دوم آذرماه با شعار با هپ رویاهاتو بساز آغاز شده بود، به دلیل استقبال گسترده، تا بیستم دی ماه تمدید شد.

جوایز ارزنده این جشنواره شامل کمک هزینه خرید چهار عدد کنسول بازی PS4 هر کدام به ارزش ١۰۰ میلیون ریال، کمک هزینه خرید ١٠ عدد گوشی تلفن همراه هر یک به ارزش ۶۰ میلیون ریال و کمک هزینه خرید ۵٠ عدد ساعت هوشمند هر یک به ارزش ۱۰ میلیون ریال، به قید قرعه به نوجوانانی تعلق خواهد گرفت که در طول مدت برگزاری جشنواره، اپلیکیشن هپ را از طریق سایت بانک ملی ایران، استورهای بازار، مایکت و چارخونه و یا ارسال عدد ۲ به شماره ۱۰۰۰۰۵۵۶۶ دریافت و نصب کنند.

اپلیکیشن هپ جدیدترین محصول کانون جوانه های بانک ملی ایران و یک اپلیکیشن آموزشی-سرگرمی است که با توجه به نیاز نوجوانان به فراگیری دانش اقتصادی و با هدف پرورش هوش مالی آنها، در اختیار کاربران قرار گرفته است و در بخش های مختلفی مانند مدرسه اقتصاد، مدرسه هوش مصنوعی، مدرسه کسب و کار، مدرسه شهروندی، مدرسه مشاوره و هدایت تحصیلی، همیار پلیس، کتابخانه دیجیتال، بازی و انیمیشن و … مطالب مفید و متنوعی را ارایه می کند.

لازم به ذکر است، پس از پایان این جشنواره، کانون جوانه های بانک ملی ایران جشنواره های دیگری را برای کاربران فعال اپلیکیشن هپ در دستور کار خود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.