ثبت سومین رکورد تولید در فولاد هرمزگان

Print Friendly, PDF & Email

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان گفت: پولادمردان این شرکت توانستند برای سومین بار در چهار ماه اخیر، رکورد تولید ماهانه را جابه‌جا کنند و با تولید ۱۳۹ هزار و ۴۷۸ تن تختال و ثبت رکوردی تازه، برگ زرین دیگری به افتخارات شرکت فولاد هرمزگان بیفزایند.

کد خبر : 7124
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 14:13
ثبت سومین رکورد تولید در فولاد هرمزگان
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , سید اصغر مدنی با اشاره به عزم راسخ کارکنان فولاد هرمزگان برای عبور از ظرفیت اسمی شرکت گفت: علی‌رغم همۀ محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و تحریم‌های ظالمانه، توانستیم به این مهم دست یابیم و گامی بلند برای تحقق هرچه بیشتر شعار جهش تولید برداریم.

وی تصریح کرد: رکوردهای قبلی تولید در این شرکت مربوط به ماه‌های شهریور و آبان و به ترتیب به میزان ۱۳۷ هزار و۳۹۱ تن و ۱۳۸ هزار و ۲۲۶ تن بوده است.

معاون بهره‌برداری فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: این شرکت با توجه به تعهد خود در زمینۀ تأمین نیاز شرکت‌های فولادی کشور و همچنین حفظ سهم بازارهای صادراتی، تمام تلاش خود را برای تولید حداکثری تا پایان سال جاری به کار خواهد بست.

در همین خصوص، حامد جمشیدی‌نیا، مدیر فولادسازی فولاد هرمزگان نیز مهم‌ترین عوامل کسب این رکوردها را این‌چنین برشمرد: کاهش توقفات اضطراری و تأخیرها در واحد فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، افزایش سرعت تولید کوره‌ها، کاهش مدت‌زمان آماده‌سازی ذوب، افزایش کیفیت تولید آهن اسفنجی، بهبود کیفیت سربارۀ کورۀ قوس الکتریکی، کنترل مستمر فرایند تولید و تلاش واحدهای خرید مواد اولیه و قطعات یدکی به‌منظور افزایش کیفیت مواد اولیه و قطعات یدکی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.