درخشش روابط عمومی‌های گروه فولاد مبارکه

Print Friendly, PDF & Email

پانزدهمین جشنوارۀ ملی انتشارات روابط عمومی با هـدف انتخاب و معرفی بهتـــرین الگـــوها و عملــکردها در زمیـــنۀ انتــشارات روابط‌عمومی‌ها با درخشش روابط عمومی‌های گروه فولاد مبارکه به کار خود پایان داد.

کد خبر : 7136
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 14:36
درخشش روابط عمومی‌های گروه فولاد مبارکه
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، در آیین اختتامیۀ پانزدهمین جشنوارۀ ملی انتشارات روابط عمومی‌های کشور که در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی و با حضور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از اساتید و متخصصان علوم ارتباطات، سوم دی‌ماه در تهران برگزار شد، گروه فولاد مبارکه با کسب جوایز متعدد در بخش‌های مختلف موفق به کسب عناوین برتر شد.

در این آئین، روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با کسب ۷ عنوان برتر و روابط عمومی فولاد هرمزگان نیز با کسب چهار عنوان برتر خوش درخشیدند و افتخاری دیگر در کارنامۀ عملکرد گروه فولاد مبارکه بر جای گذاشتند.

کسب رتبۀ اول در بخش‌های کاریکاتور و پوستر در سطح ملی، کسب رتبۀ دوم در بخش اینفوگرافی در سطح ملی و بخش فیلم‌های مستند و همچنین کسب رتبۀ دوم در بخش‌های کلیپ، تیزر و خلاقیت نیز از افتخارات روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در این جشنواره بود.

روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان نیز از جمله روابط عمومی‌های موفق در این دوره با کسب ۴ عنوان برتر و دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره به پاس تلاش‌های صورت‌گرفته موردتقدیر قرار گرفت.

 روابط عمومی فولاد هرمزگان موفق به کسب رتبۀ اول کشوری تبلیغات، رتبۀ اول کشوری انتشار کتاب، رتبۀ دوم کشوری انتشار مقاله و رتبۀ دوم استانی طراحی و انتشار ویژه‌نامه گردید.

شایان ذکر است در اختتامیۀ این جشنواره، انجمن متخصصان روابط عمومی به‌عنوان برگزارکنندۀ این جشنواره ملی، با اهدای لوح تقدیر و تندیس ویژه به روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه از اقدامات صورت‌گرفته در عرصۀ فرهنگ مکتوب و نشر آنلاین قدردانی نیز کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.