تولید پایدار شرکت در زمان شیوع کرونا مرهون زحمات کادر درمان است

Print Friendly, PDF & Email

هم‌زمان با ایام ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار جمعی از مدافعان سلامت و اعضای کادر درمان بهداری شرکت فولاد مبارکه با حضور در محل معراج الشهدای شرکت با مدافعان گلگون‌کفن میهن اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

کد خبر : 7142
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 14:47
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , عباس اکبری محمدی،معاون نیروی انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه، ضمن تبریک این روز خجسته گفت: عدم کاهش تولید در دوران کرونا مرهون زحمات کادر درمان در حفظ سلامتی کارکنان شرکت است.

وی گفت: در یک سال اخیر مشکلات و سختی‌های بسیاری داشتیم. همان‌طور که می دانید، همواره با بروز حوادث و بلایای طبیعی که زندگی بسیاری از مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد ، عده‌ای هستند که تلاش آن‌ها بیشتر از دیگران نمایان می‌شود. در دوران شیوع کرونا نیز کشور شرایط بسیار سختی داشت، اما علی‌رغم تمامی مشکلات، تلاش، ازجان‌گذشتگی و ایثار کادر درمان و پرستاران بسیار مشهود بود و این گروه با ایثارگری در شرایط سخت کرونایی توانستند زمینه را برای کنترل ویروس در سطح کشور و درمان بیماران فراهم آورند.

اکبری ادامه داد: امروز کشور ما در جبهۀ صنعت درگیر یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی شده و هربار که یکی از مشکلات حل می‌شود، بازهم از جهت‌های دیگر مورد حمله دشمن قرار می‌گیریم، بنابراین اگر توانستیم در این شرایط به روند تولید پایدار ادامه دهیم و سلامت کارکنان و خانواده‌های آن‌ها را حفظ کنیم، قطعا این امر مرهون اقدامات و فعالیت‌های تیم درمان شرکت فولاد مبارکه و عزیزان زحمت‌کش مراکز پزشکی استان است و تک‌تک آن‌ها در این امر نقش داشته‌اند. امید می‌رود اقدامات انجام‌شده نزد خداوند مقبول افتد و همۀ کارکنان فولاد نیز سلامت باشند.

در ادامه، حسین مدرسی‌فر، مدیر بهداشت حرفه ای، ایمنی و محیط زیست نیز ضمن تبریک روز پرستار اظهار کرد: امسال سال ویژه‌ای برای کشور بوده است؛ زیرا در اوج جنگ اقتصادی، متأسفانه شیوع ویروس کرونا و مشکلات آن نیز بر کشور سایه افکنده است.

وی ادامه داد: خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا نیز کادر درمان شامل پرستاران و پزشکان هستند و در این مدت عزیزان زیادی از این قشر جهادگر به شهادت رسیده‌اند.

به گفتۀ مدرسی‌فر، اکنون وضعیت ویژه‌ای در کشور وجود دارد، زیرا همان‌گونه که اشاره شد، در کنار جنگ تمام‌عیار اقتصادی دنیا با ایران، کادر پزشکی در تلاش‌اند تا سلامت مردم را  در برابر  ویروس کرونا حفظ کنند و در این راه ازجان‌گذشتگی‌های بسیاری از خود نشان داده‌اند.

وی با اشاره به نام‌گذاری روز ولادت حضرت زینب (س) به‌عنوان روز پرستار گفت: پرستاری جایگاه بسیار والایی دارد و نمونۀ بارز این امر حضرت زینب (س) است که توانست سخت‌ترین مصائب را در کربلا پشت سر بگذارد؛ بنابراین ایشان بهترین الگو برای پرستاران است.

دکتر علیرضا نظری، رئیس مرکز طب کار و درمان شرکت فولاد مبارکه نیز به‌عنوان یکی دیگر از سخنرانان این مراسم گفت: از زمانی که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد، کادر درمان تلاش خود را افزایش داد و در خط مقدم مبارزه با آن قرار گرفت.

وی افزود: از بهمن‌ماه سال گذشته تا به امروز که نزدیک به یک سال است که کشور با ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن درگیر شده، شاهد تلاش بیشتر  و  شبانه‌روزی کادر درمان شرکت فولاد مبارکه، جهت پیگیری درمان کارکنان شرکت و خانواده‌های آن‌ها هستیم تا کمترین صدمه به آن‌ها وارد شود.

نظری ادامه داد: امروز از همۀ فعالان کادر پزشکی و درمان شرکت فولاد مبارکه که برای کنترل ویروس کرونا در این محیط تلاش بسیاری کرده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم هرچه زودتر این ویروس در جهان ریشه‌کن شود.

دکتر امیرسامان روستایی، رئیس مرکز درمان و  اورژانس شرکت فولاد مبارکه،  دیگر سخنران این مراسم نیز اظهار کرد: روزهای سختی را سپری کرده‌ایم و پزشکان و پرستاران زیادی در کشورمان در راه مبارزه با ویروس کرونا شهید شدند تا مردم کشورمان در آسایش و سلامتی باشند.

وی افزود: شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا سبب شده تلاش و همچنین میزان فعالیت کادر درمان بیش از هر زمان دیگری آشکار شود و ما باید قدردان این گروه باشیم.

روستایی در پایان گفت: پرستاری از بیماران کرونا کار ساده‌ای نیست و باید ازجان‌گذشتگی و ایثار داشته باشند تا بتوانند به درمان این افراد بپردازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.