تایید مجدد صدورمحصولات مجتمع فولاد صنعت بناب به بازارهای جهانی

Print Friendly, PDF & Email

مجتمع فولاد صنعت بناب موفق به تمدید گواهینامه استاندارد “CE” ، برای صادرات محصولات تولیدی خود به بازارهای اروپایی و جهانی شد.

کد خبر : 7177
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 10:36
تایید مجدد صدورمحصولات مجتمع فولاد صنعت بناب به بازارهای جهانی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، در ممیزی مجدد گواهینامه CE برای تمدید آن که به درخواست این مجتمع توسط نماینده شرکتDEDAL بلغارستان صورت گرفت، این مجتمع موفق به تمدید گواهینامه استاندارد اتحادیه اروپا CE برای محصولات تولیدی خود شد.

به منظور اعتبار دهی گواهینامه CE، هرسال یک دوره ممیزی مراقبتی انجام می گیرد.

طی ممیزی انجام شده، تمام سیستم‌ها و فرآیندهای تولید و کیفیت محصول نهایی شامل مستندات، آزمایشگاه مرکزی، کنترل کیفی، خطوط تولید و همه سوابق مربوطه مورد بررسی و ممیزی قرار گرفت و باتوجه به اعلام سرممیزی، نظر به نبود هیچ‌گونه عدم انطباق، گواهینامه فوق تمدید شد.

گواهی استاندارد “CE” علاوه بر الزامی بودن آن برای صادرات به کشورهای اروپایی، به عنوان یک مبنای جهانی برای صادرات کالا به سایر کشورهای آسیایی و آفریقایی نیز به شمار می رود و دارندگان این استاندارد اجازه صدور محصول در بازارهای جهانی به ویژه اروپا را دارا هستند.

محصولات نوردی تولید شده در شرکت فولاد صنعت بناب با توجه به کیفیت بالا، تنوع محصول و تعدد خطوط تولید برای عرضه محصول طبق نیاز مشتریان در حداقل زمان بر اساس استانداردهای داخلی و مطابق با استانداردهای جهانی با نام تجاری شاهین بناب و با داشتن توان تولید میلگرد از سایز ۸ تا۳۲ با گریدهای مختلف و انواع مقاطع فولادی اعم از نبشی، تیرآهن، ناودانی و همچنین شمش فولادی، کامل ترین سبد محصولات فولادی را تولید و روانه بازار می کند.

علامت CE بر روی یک محصول، اعلام تولید کننده است که محصول مطابق با الزامات اساسی قوانین مربوط به سلامت، ایمنی و حفاظت از محیط زیست اروپا است.

حروف “CE” اختصار عبارت فرانسه “Conformité Européene” است که به معنای “سازگاری اروپایی” است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.