پیام تبریک مدیرعامل بانک ملت در پی کسب رتبه های برتر بین المللی

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل بانک ملت، با اشاره به گزارش اخیر نشریه بین المللی بنکر (The Banker) و معرفی این بانک به عنوان دومین بانک بزرگ جهان در وام دهی و ششمین بانک جهان از لحاظ رشد دارایی های منطبق با شریعت در سال ۲۰۲۰ این عملکرد را حاصل عملکرد حرفه ای و متعصبانه مدیران و کارکنان دانست و کسب این موفقیت را تبریک گفت.

کد خبر : 7190
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399 - 0:04
پیام تبریک مدیرعامل بانک ملت در پی کسب رتبه های برتر بین المللی
Print Friendly, PDF & Email
به گزارش وقت خبر، دکتر محمد بیگدلی در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی بانک ملت اظهار داشت: درخشش یک بانک ایرانی در فهرست برترین بانک های اسلامی جهان غرور انگیز و مایه مباهات است و این موفقیت ها حاصل عملکرد حرفه ای و متعصبانه یکایک مدیران و کارکنان ارزشمند بانک ملت است.
مدیرعامل بانک ملت ادامه داد: قرار گرفتن در فهرست ۱۰ بانک برتر اسلامی جهان از لحاظ رشد دارایی ها و جهش به رتبه دوم در میزان وام دهی براساس قوانین شریعت، یک افتخار بزرگ برای بانک ملت است و این موفقیت را به کارکنان، مشتریان و سهامداران این بانک بزرگ تبریک می گویم.
دکتر بیگدلی افزود: نشریه بنکر در گزارش اخیر خود، به طور خاص به عملکرد بانک ملت اشاره کرده است و رشد ۵۵.۴ درصدی در دارایی های منبطق با شریعت در این بانک آن هم در شرایط تحریم اقتصادی را چشمگیر توصیف کرده است که این پاسخی به تحریم های ناجوانمردانه ای است که بر ملت شریف ایران تحمیل شده است.
مدیرعامل بانک ملت با اشاره به رویکرد حمایت حداکثری این بانک از بخش تولید واقعی، کسب جایگاه دوم جهانی در وام دهی منطبق با شریعت را در همین راستا و نتیجه این رویکرد توصیف کرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.