عملیات اجرایی پروژه مجتمع خدماتی رفاهی فولاد بافت

Print Friendly, PDF & Email

همزمان با بازدید علی زینی وند استاندار کرمان از کارخانه احیا استیل فولاد بافت، کلنگ احداث مجتمع خدماتی رفاهی فولاد بافت با مساحت ۵۴ هزار مترمربع به زمین زده شد.

کد خبر : 7226
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1399 - 14:25
عملیات اجرایی پروژه مجتمع خدماتی رفاهی فولاد بافت
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، در مجتمع خدماتی رفاهی فولاد بافت امکاناتی همچون پمپ بنزین، گاز CNG، گازوییل، رستوران و مشاغل مختلف از جمله نانوایی، خشکشویی و … پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت در این زمینه گفت: مجتمع خدماتی رفاهی که در جنب شرکت احیا استیل فولاد بافت احداث می شود، توسط گروه مالی گردشگری در قالب شرکتی تحت عنوان ” پارس زیگورات بافت” با سهامداری شرکت پارس زیگورات و مجتمع فولاد بافت ایجاد خواهد شد.

سورنا زمانیان افزود: عملیات اجرایی مجتمع خدماتی رفاهی آغاز شده و طبق برنامه ریزی‌ها، قرار است مجتمع یاد شده در مدت ۱۶ ماه احداث شود.
وی با اشاره به بازدید استاندار کرمان از مجتمع فولاد بافت گفت: در جریان این بازدید، مسایل و مشکلات فاز ۲ کارخانه احیا استیل فولاد بافت مطرح شد که استاندار برای رفع مشکلات که مرتبط با بعضی از ادارات محلی و استانی بود، دستورات مساعد صادر کرد.

زمانیان افزود: از دیگر مسایل مطرح شده با استاندار کرمان، موضوع تامین مسکن کارکنان و کارگران فولاد بافت بود که در این خصوص بر اساس دستورات صادره از سوی استاندار، هماهنگی های لازم با دستگاه مربوطه انجام شد.

این گزارش حاکیست: مجوز فاز ۲ فولاد بافت، از فولادسازی به احداث ۲ واحد شامل کارخانه گندله سازی با ظرفیت ۲.۵ میلیون تن و کارخانه احیا مستقیم برای تولید ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی جدید، صادر و ابلاغ شده است. پیش بینی می شود فاز ۲ مجتمع تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.
کارخانه احیا استیل فولاد بافت، بزرگترین و تنها مجتمع صنعتی بزرگ منطقه در سطح سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه است که در سال رونق تولید(۹۸) افتتاح شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.