اجرای طرح های توسعه فولاد بناب، تبدیل تهدیدها به فرصت است

Print Friendly, PDF & Email

نایب‌رییس هیات‌‌مدیره شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: امضای توافقنامه گروه مالی گردشگری با قرارگاه خاتم الانبیا برای اجرای طرح های توسعه مجتمع فولاد بناب، ضرورتی برای تبدیل تهدیدها به فرصت و بهره گیری از توانمندی متخصصان داخلی است.

کد خبر : 7269
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 9:55
اجرای طرح های توسعه فولاد بناب، تبدیل تهدیدها به فرصت است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، محمد روزبهانی گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء توانایی بالایی در پروژه های ساخت و سازدر کشور دارد و با رویکرد اقتصاد مقاومتی به عنوان یک مجموعه تخصصی مجرب، زبده و توانمند تا به حال توانسته ضمن بکارگیری پیمانکاران داخلی و تربیت مدیران لایق در اجرای پروژه های ملی، به رقیب سرسختی برای پیمانکاران خارجی تبدیل شود وشعار “ما می توانیم” را به شایسته ترین صورت محقق سازد.

وی افزود: قرارگاه خاتم همچنین تاکنون موفق به اجرای طرح های متنوعی در بخش صنعت و معدن شده که از جمله آنها می توان به احیای مستقیم فولاد بافت به ظرفیت ۸۰۰ هزارتن در سال و احیای مستقیم فولاد میانه به ظرفیت سالانه ۸۰۰ هزار تن اشاره کرد.
روزبهانی با اشاره به تحریم های ظالمانه بیگانگان ادامه داد: بنظر می رسد این مجموعه با تکیه بر توان داخلی و استفاده از نیروهای متخصص و همچنین بهره گیری از دانش آموخته های پروژه های انجام شده خود بتواند در احداث طرح های توسعه شرکت بناب راهگشا باشد.

وی درباره تاثیر طرح های توسعه مجتمع فولاد بناب بر صنعت فولاد کشور گفت: به طور کلی، صنعت فولاد در تولید، اقتصاد و توسعه کشور نقش مهم و کلیدی دارد و توسعه طرح های فولادی درکشور، منجر به ایجاد ارزش افزوده بیشتر و همچنین اشتغال زایی در کشور می شود.

روزبهانی افزود: فولاد بناب با اجرای طرح های توسعه می تواند به عنوان یکی از واحدهای بزرگ تولید کننده درغرب و شمال غرب کشور، نیاز بازارهای داخلی آن مناطق را تامین و با اتصال به راه آهن سراسری، علاوه بر تسریع در ارسال محصولات به نقاط مختلف کشور، بازارهای صادراتی غرب کشور را نیز در آینده نزدیک پوشش دهد.

وی تصریح کرد: راه اندازی طرح های توسعه مجتمع فولاد بناب درمنطقه و توسعه فولاد کشور در مناطق غربی، در رونق صنعت کشتی سازی، خودروسازی، صنایع بسته بندی، سیستم حمل و نقل، صنایع مربوط به تولید و انتقال انرژی، معدن و لوله و پروفیل ساختمانی کشور بسیار تاثیرگذار است.

به گفته روزبهانی، جذب نیروی انسانی متخصص و مجرب در منطقه و امکان تربیت نیروی متخصص ، جلوگیری از واردات محصولات فولادی بی کیفیت، ایجاد ارزش افزوده ملی بیشتر با تولید بیشتر محصولات فولادی و دستیابی به بازارهای بزرگ صادراتی غرب کشور از اهم مزایای اجرای طرح های توسعه مجتمع فولاد صنعت بناب است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.