ماجرای قرارداد فولاد مبارکه با همسر یکی از مسئولین دولتی چه بود؟

Print Friendly, PDF & Email

چندی پیش موسوی لارگانی عضو هیات رئیسه مجلس که مدتهاست بر اثر اختلافاتی شبه سیاسی با مدیرعامل فولاد مبارکه، این شرکت را آماج انتقادات قرارداده و عزم خود را برای اصلاح کل کشور از این شرکت قرارداده، سندی را منتشر کرد که در آن فولاد مبارکه قراردادی با پروین داداندیش همسر محمود واعظی رئیس دفتر ریاست جمهوری منعقد کرده بود.اماحقیقت ماجرا چیز دیگریست.

کد خبر : 7281
تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 - 13:04
ماجرای قرارداد فولاد مبارکه با همسر یکی از مسئولین دولتی چه بود؟
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , دکتر پروین داداندیش رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران غرب است که بعنوان نماینده حقوقی دانشگاه قرارداد را امضا نموده است. همان گونه که در سربرگ قرارداد منتشر شده توسط موسوی لارگانی نیز طرف دوم قرارداد به نام (دانشگاه آزاد اسلامی) بوده و رئیس این دانشگاه یعنی دکتر داداندیش بعنوان نماینده حقوقی آن را امضانموده است.

اما موضوع وقتی شفاف تر می شود که بدانیم فولاد مبارکه واحدی مستقل به نام ارتباط صنعت با دانشگاه را در ساختار خود نهادینه نموده و حدود ۱۳۰ دانشگاه، مرکز تحقیقاتی علمی پژوهشی و شرکت دانش بنیان با آن طرف قرارداد هستندکه یکی از آنها نیز دانشگاه تهران غرب است.

دانشگاه های اصفهان، شهرهای مجاور و بسیاری از شرکت های دانش بنیان نیز در این لیست حضور دارند که ارقام قراردادی آنها به مراتب بیشتر از قرارداد با دانشگاه تهران غرب است. یکی از این مراکز، مرکزلیزر ایران مستقر در تهران است که چندی پیش با حمایت فولاد مبارکه پروژه ای را کلید زد که ایران را در جمع پنج کشورتولید کننده لیزر پرتوان قرار داد.

ضمن اینکه پرداخت ها در فولاد مبارکه برای هر قراردادی مستلزم ارائه مدارک مثبته عملکردی است وگرنه هر پرداختی می تواند از طریق بازرسان سازمان های نظارتی کشور مورد سئوال واقع گردد چرا که فولاد مبارکه از شرکت های بورسی ایران است.
اکنون با شفاف شدن موضوع باید از نماینده محترم پرسید تا کی قرار است با ارائه اطلاعات مخدوش، روابط فولاد مبارکه با مراکز علمی مورد تخطئه قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.