شرکت فولاد مبارکه نقش کلیدی در صنعت کشور دارد

Print Friendly, PDF & Email

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت فولاد مبارکه قطعا یکی از واحدهای تولیدی است که نقش کلیدی در صنعت کشور دارد.

کد خبر : 7322
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 12:26
شرکت فولاد مبارکه نقش کلیدی در  صنعت کشور دارد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , سیدجواد حسینی کیا، نمایندۀ مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نکته ای که در حوزه فولاد باید گفت این است که در این صنعت سود در طول زنجیره نبود و در ابتدای زنجیره قرار داشت که در طرح امروز مجلس که در صحن علنی به تصویب رسید این موضوع گنجانده شده است.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر به دو دلیل معافیت مالیات صادراتی و کاهش عرضه در بازار داخلی قیمت فولاد در داخل کشور با قیمت بیشتری نسبت به قیمت بین المللی این محصول به فروش می‌رسد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: طرح مجلس تحت عنوان “توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار” قطعا در حمایت از تولیدکنندگان داخلی است و از ایجاد التهابات کاذب در بازار جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه فولاد از ظرفیت صادراتی بسیار خوبی برخوردار است خاطرنشان کرد: سالیانه ۳۰ میلیون تن فولاد در کشور تولید می شود که تقریبا ۱۲ تا ۱۵ میلیون تن مصرف واقعی کشور است و ما بقی آن دارای ظرفیت صادرات است که فولاد مبارکه در این عرصه جزء شرکت های سرآمد به حساب می آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.