بازدید مدیرعامل بانک ملت از شرکت کارگزاری مفید

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل بانک ملت همراه با تعدادی از مدیران ارشد این بانک از شرکت کارگزاری مفید بازدید کرد و با مدیران این کارگزاری به گفت و گو نشست.

کد خبر : 7337
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 22:12
بازدید مدیرعامل بانک ملت از شرکت کارگزاری مفید
Print Friendly, PDF & Email
به گزارش وقت خبر، دکتر محمد بیگدلی در این بازدید که عباس جعفرلو، سیدابوطالب دیبایی، محمود رشیدی و مهدی قدمی معاونان مدیرعامل، حسن کمالوند و علی اکبر صابریان مدیران امور و ساداتی رییس شعبه مستقل مرکزی، وی را همراهی می کردند از بخش های مختلف کارگزاری مفید دیدن کرد.
مدیرعامل بانک ملت همچنین از باجه بانک ملت در کارگزاری مفید بازدید و با کارکنان این باجه دیدار و گفت و گو کرد.
وی همچنین در نشست با رییس هیات مدیره و مدیرعامل کارگزاری مفید، راه های تقویت همکاری های فی ما بین را مورد بررسی قرار داد.
دکتر بیگدلی در این نشست با اشاره به این نکته که کارگزاری مفید فعالیت گسترده ای را در بخش های مختلف بازار سرمایه انجام می دهد، اظهار داشت: اقدامات تخصصی این شرکت از عهده هر کارگزاری بر نمی آید ضمن این که به کارگیری یکهزار نیروی انسانی متخصص در این شرکت، اقدام ارزنده است و می توان از تخصص آنان برای ارتقای بازار سرمایه بهره برد.
وی با اشاره به رتبه نخست کارگزاری مفید در بین کارگزاری ها از لحاظ حجم معاملات، افزود: جایگاه نخست این شرکت پس از ۲۶ سال فعالیت، نشان می دهد که با برنامه حرکت کرده و با استفاده از نیروهای متخصص خود، جایگاه شایسته ای را در بازار سرمایه کشور کسب کرده است.
مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که این بانک همواره در کنار کارگزاری مفید خواهد بود، ادامه داد: این دو مجموعه تاکنون با یکدیگر همکاری مطلوبی داشته اند که امیدواریم سطح این همکاری ها ارتقا یابد.
وی اضافه کرد: بانک ملت و کارگزاری مفید می توانند در بخش های مختلف همکاری و تعامل داشته باشند و یک رابطه برد- برد را رقم بزنند.
دکتر بیگدلی با اشاره به بازدید خود از این کارگزاری همراه با جمعی از مدیران ارشد بانک ملت، اظهار داشت: بانک ملت آماده پاسخگویی به نیازهای این کارگزاری در بخش های مختلف است و آمادگی دارد تا با انعقاد تفاهمنامه، به خواسته های این شرکت در حوزه های مختلف پاسخ دهد.
حمیدرضا آذرخش، رییس هیات مدیره کارگزاری مفید هم در سخنانی با اشاره به ارتباط خوب این کارگزاری با بانک ملت در سال های گذشته، گفت: کارگزاری مفید همواره در پی ارائه بهترین خدمات به مشتریان است و بر این اساس از قدیم با بانک ملت به دلیل استحکام ساختار این بانک، ارتباط مطلوبی داشته است.
وی با بیان این نکته که فعالیت های گسترده کارگزاری مفید نیازمند یک سیستم پرداخت منعطف و قوی است، اضافه کرد: هر بانکی که بتواند بهترین پیشنهادات را برای رفع نیازهای مالی شرکت ارائه دهد، مورد استقبال قرار خواهد گرفت و بانک ملت در راس این بانک ها است.
رییس هیات مدیره کارگزاری مفید با اشاره به گردش ۴۵ درصد نقدینگی این کارگزاری طی سه ماه گذشته و رسوب حدود ۳۰ درصد مانده های آن در بانک ملت در پایان آذرماه امسال، تاکید کرد: کارگزاری مفید وارد بیست و هفتمین سال فعالیت خود شده است و اکنون ۸ میلیون حساب کاربری دارد و ۲۵ هزار میلیارد تومان از دارایی های مردم را مدیریت می کند.
معاونان مدیرعامل بانک ملت نیز در این جلسه پیشنهادات خود را برای ارتقای سطح همکاری های فی ما بین ارائه کردند و دکتر بیگدلی، دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.