بازدید مدیر عامل بانک رفاه کارگران همراه با معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از استان کهگیلویه و بویر احمد

Print Friendly, PDF & Email

مدیر عامل بانک رفاه کارگران در همراهی با معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران عامل سازمان های وابسته و صندوق های مرتبط با این وزارتخانه، از استان کهگیلویه و بویر احمد بازدید کرد.

کد خبر : 7365
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 22:45
بازدید مدیر عامل بانک رفاه کارگران همراه با معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از استان کهگیلویه و بویر احمد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، اسماعیل لله گانی مدیر عامل این بانک در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار داشت: بر اساس دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شده تیم هایی متشکل از معاونان وزارتخانه و مدیران عالی سازمان های وابسته، از استان های محروم و کمتر توسعه یافته که به لحاظ اشتغال و سرمایه گذاری دچار مشکل هستند، بازدید کنند و به بررسی مسائل و مشکلات آن ها بپردازند.

وی بر آمادگی کامل بانک رفاه کارگران برای حمایت از اشتغال، عملیاتی کردن پروژه ها و طرح هایی که دارای مشکلات اعتباری هستند تاکید کرد و گفت: با توجه به شناخت و اشراف کامل از این استان و مسائل و مشکلات آن، در حد مقدورات و در چارچوب قوانین و مقررات از تمامی توان و ظرفیت بانک از جمله بهره مندی از منابع داخلی بانک و منابع صندوق توسعه ملی استفاده خواهیم کرد تا این استان به لحاظ اشتغال و رونق تولید از شرایط مطلوبی برخوردار شود.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران در بازدید از پروژه های عمرانی با حضور مدیران استانداری نیز تصریح کرد: احداث راه ها و زیر ساخت های ارتباطی یکی از مهم ترین شاخص های توسعه است، بنابراین بانک رفاه کارگران با همراهی و همکاری سایر سازمان ها و نهادها در ایجاد زیر ساخت ها و بستر توسعه استان مشارکت خواهد داشت.

گفتنی است، این سفر دو روزه امروز دهم دی ماه به پایان می رسد و تیم های مختلفی که با برنامه ریزی قبلی تشکیل شده است، از شهرستان های استان بازدید و گزارش نهایی را برای راهکارهای توسعه استان با استفاده از ظرفیت های موجود ارائه خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.