مدیر عامل بانک رفاه کارگران توسعه استان های محروم با استفاده از ظرفیت های موجود امکان پذیر است

Print Friendly, PDF & Email

مسئولیت ها و تعهدات ملی و میهنی ما ایجاب می کند که برای توسعه و بهبود استان های محروم و کمتر توسعه یافته از تمامی توان و ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

کد خبر : 7368
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 - 22:51
مدیر عامل بانک رفاه کارگران توسعه استان های محروم با استفاده از ظرفیت های موجود امکان پذیر است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، اسماعیل لله گانی مدیر عامل این بانک در سفر هیات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان کهگیلویه و بویر احمد با بیان این مطلب اظهار داشت:

کم توجهی به برنامه ریزی برای توسعه منطقه ای و سرمایه گذاری اندک از جمله مهم ترین عوامل توسعه نیافتگی استان است. بخش خصوصی یکی از مهم ترین عوامل توسعه یافتگی است، بنابراین لازم است برای ایجاد محور حرکت و توسعه استان با فراهم کردن زیرساخت لازم از بخش خصوصی دعوت کنیم در این استان سرمایه گذاری کنند.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران با اشاره به صنعت گردشگری تصریح کرد: گردشگری یکی از مهم ترین بخش هایی است که سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند در آن حضور یابند، چراکه؛ حضور بخش خصوصی در صنعت توریسم می تواند منجر به افزایش کیفیت خدمات این صنعت و در نهایت جذب گردشگر شود. با کمک استانداری و جذب سرمایه های لازم، می توان نقاط بکر گردشگری را با احداث راه های ارتباطی به گردشگران معرفی کرد و زمینه های توسعه بیش از پیش و جذب سرمایه را فراهم ساخت.

لله گانی ظرفیت بسیار مهم استان را علاوه بر گردشگری و کشاورزی، گیاهان دارویی برشمرد و گفت: بانک رفاه کارگران در کنار بخش خصوصی آمادگی لازم را برای احداث طرح های تبدیل گیاهان دارویی خام به داروهای گیاهی دارد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران با اشاره به ظرفیت مرکز حمایت اجتماعی و اشتغال زایی مناطق محروم این بانک گفت: بانک رفاه کارگران برای حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و صنایع دستی اقدام به راه اندازی این مرکز کرده است.
لله‌گانی افزود: مرکز حمایت اجتماعی و اشتغال زایی مناطق محروم بانک رفاه کارگران آمادگی و زیر ساخت لازم را برای تأمین سرمایه درگردش مورد نیاز واحدهای تولیدی کوچک و صنایع دستی و همچنین تسهیل در فروش کالاها و صنایع دستی آنها در بعد ملی و بین المللی را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.