نماینده مردم کاشمردر مجلس: باور “ما می توانیم” در کروز به فعلیت رسیده است

Print Friendly, PDF & Email

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از گروه قطعه سازی کروز گفت: کروز باور ما می توانیم را به فعلیت رسانده است. نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی از شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید به عمل آورد.

کد خبر : 7411
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1399 - 19:34
نماینده مردم کاشمردر مجلس: باور “ما می توانیم” در کروز به فعلیت رسیده است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , در این بازدید که با توضیحات مدیران بخش‌های مختلف همراه بود، حجت الاسلام جواد نیک بین با نحوه فعالیت‌ها و مدیریت بهره وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت آشنا شد.

حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده کاشمر در مجلس یازدهم که خود از کارآفرینان و مهندس برق و الکترونیک است، در حاشیه بازدید گفت: قطعه سازی کروز یک مجموعه با افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است و باید همه توانمان را برای حمایت از مجموعه های تولیدی نظیر کروز بگذاریم. وی با تاکید بر اینکه که کروز باور “ما می توانیم” را به فعلیت رسانده است، بیان داشت: تمامی تولیدات کروز داخلی سازی شده است.

به صورت زنجیره ای و نه تک محصولی، قطعات خودرو را به بهترین شکل تولید می کنند. نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمایت از تولید کنندگان داخلی موجب می شود که کشور رو به صنعتی شدن و پیشرفته تر شدن حرکت کند. حجت الاسلام جواد نیک بین با اشاره به اینکه مرکز تحقیقات کروز از نقاط قوت این شرکت قطعه سازی است، خاطرنشان کرد: کروز به دنبال توسعه صنعت قطعه سازی، داخلی سازی و صادرات قطعات متفاوت به دنیا است و قطعا از حمایت مجلس برخوردار خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.