گروه بهمن در آینده ای نزدیک به ضلع سوم بازار خودرو تبدیل می شود

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور در کارخانه بهمن موتور، از خطوط و سالن‌های تولید و پروژه های توسعه ای کارخانه بازدید کرد، فرآیندهای تولیدی را مورد ارزیابی قرار داد و از نزدیک در جریان روند تولید قرار گرفت.

کد خبر : 7431
تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 20:33
گروه بهمن در آینده ای نزدیک به ضلع سوم بازار خودرو تبدیل می شود
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , سهیل معمار باشی مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت پیرامون بازدید از کارخانه بهمن موتور گفت: گروه بهمن در آینده ای نزدیک با بهره برداری از پروژه های در حال اجرا و اقدامات انجام شده، به ضلع سوم بازار خودرو تبدیل خواهد شد. امیدوارم با سرعت بیشتر بتواند سرمایه گذاری های لازم را تکمیل و نقش پررنگ تر از قبل در صنعت خودروسازی کشور ایفا کند.

مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت اظهار کرد: خودروهای تجاری گروه بهمن از کیفیت بالایی برخوردارند و سهم بسزایی در حمل و نقل درون شهری و برون شهری دارند. در ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) نیز شاهد رضایت مشتریان بودیم و امیدواریم این روند نه تنها ادامه داشته باشد بلکه بهبودهایی هم فراهم شود.

معمار باشی با تاکید بر اینکه بازار کشور نیاز به خودروهایی همچون دیگنیتی به عنوان یک SUV داخلی سازی شده دارد، گفت: مجوزهای لازم از وزارت صمت کسب شده و دیگنیتی ضمن برخورداری از ظاهری زیبا، قوای محرکه توانمند و امکانات رفاهی بالا، به دلیل استفاده از تکنولوژی های جدید، مصرف سوخت بسیار پایینی را داراست. گروه بهمن فعالیت بسیار خوبی در زمینه ی عرضه ی خودروهای جدید انجام داده و قطعا با ورود دیگنیتی به بازار کشور، استقبال بالایی از آن می شود.

وی بیان کرد: بسترهای جهش تولید در حال آماده سازی است و طبق تهیه و تدوین بسته ای برای صنعت خودرو، تولید ۲۸۰ هزار دستگاه برای چند شرکت خصوصی با فراهم شدن الزامات لازم دیده شده است. به دنبال آن هستیم تا بتوانیم در زیرساخت ها، تامین منابع مالی و ارزی و رفع مسائل و مشکلات گمرک کمک های لازم را انجام دهیم تا رقبای جدیدی در حوزه خودروسازی وارد شوند و بتوانند همپای خودروسازان بزرگ دیگر در بازار خودروی داخلی نقش آفرینی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.