ارتقای ایمنی با استفاده از سیستم بازرسی اثربخش و کارآمد

Print Friendly, PDF & Email

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه در جلسۀ کمیتۀ حفاظت فنی و بهداشت کار فولاد مبارکه که با حضور مدیران ارشد و مدیران نواحی تولیدی و پشتیبانی برگزار شد، وجود سیستم بازرسی اثربخش و کارآمد را موجب ارتقای ایمنی شرکت دانست.

کد خبر : 7443
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 - 22:17
ارتقای ایمنی با استفاده از سیستم بازرسی اثربخش و کارآمد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , مختار بخشیان بازرسی تجهیزات در خطوط تولید را بااهمیت خواند و افزود: اجرای دستورالعمل‌های ایمنی و ردیابی عدم انطباق‌ها در خط تولید از مؤلفه‌های اصلی دست‌یابی به نتایج مطلوب ایمنی است.

وی در ادامه ضمن اشاره به نقش پراهمیت اپراتورهای خط تولید و تعمیرات درزمینۀ بازرسی تجهیزات، خواستار پیگیری و جدیت بیشتر کارکنان شرکت درزمینۀ بازرسی و تکمیل چک لیست‌های بازرسی تجهیزات محیط کار شد.

لزوم رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی ویروس کرونا در نواحی

حسین مدرسی‌فر، مدیر ایمنی، بهداشت حرفه‌ای و محیط زیست شرکت فولاد مبارکه نیز در این جلسه ضمن ارائۀ گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی ویروس کرونا در نواحی مختلف را مورد تأکید قرار داد.

نتایج مطلوب ایمنی، نشانۀ فرهنگ غنی کارکنان فولاد مبارکه در این زمینه

در ادامۀ این جلسه، جواد کیانی رئیس ایمنی، بهداشت حرفه‌ای و آتش‌نشانی به تشریح شاخص‌های حوادث در ۹ ماه گذشته پرداخت و ضمن قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان فولاد مبارکه در زمینۀ رعایت دستورالعمل‌های ایمنی، دست‌یابی به نتایج مطلوب در حوزۀ ایمنی را نشانۀ فرهنگ غنی کارکنان فولاد مبارکه در این خصوص عنوان کرد.

نتایج ارزندۀ ایمنی، نتیجۀ اقدامات اثربخش کارکنان

رسول فرهادی، سرپرست ایمنی فنی و بازرسی نیز در پایان گزارشی از روند انجام اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی درخصوص موارد مطرح در کمیتۀ حفاظت فنی آذرماه سال جاری ارائه کرد و دست‌یابی به نتایج ارزنده درزمینۀ ایمنی را نتیجۀ تلاش همگانی در اجرای اثربخش اقدامات تعریف‌شده برشمرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.