گروه بهمن به درستی مسیر پیشرفت خود را طی می کند

Print Friendly, PDF & Email

وزیر صمت در حاشیه بازدید از بهمن دیزل و رونمایی از کامیونت شیلر ۸ و افتتاح خط تولید مینی بوس پگاسوس به عملکرد موفق گروه خودروسازی بهمن اشاره کرد و گفت: با وجود شرایط سخت تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران و نیز بحران کرونا در کشور گروه بهمن درتولید خودروهایی نظیر مینی بوس پگاسوس و تولید محصولات دیگر بسیار موفق عمل کرده است و این موضوع قابل تقدیر است.

کد خبر : 7920
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1399 - 11:36
گروه بهمن به درستی مسیر پیشرفت خود را طی می کند
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , رزم حسینی در پاسخ به این سوال که وزارت صمت چه برنامه وتمهیداتی را برای  حمایت از تولیدات داخلی بخش خصوصی در نظر گرفته است، تصریح کرد: وظیفه دولت و  وزارت صمت حمایت از بخش های خصوصی کارآمد است؛ در نظر داریم که با حمایت های متعدد از جمله حمایت های مالی به توانمندتر شدن این گروه خودروسازی کمک کنیم. وزیر صمت با تاکید بر اینکه گروه بهمن مسیر پیشرفت خود را به درستی طی می کند، خاطرنشان کرد: امروز با بازدید و رونمایی از  کامیونت شیلر ۸ و افتتاح خط تولید مینی بوس پگاسوس بهمن دیزل توانمندی های این گروه خودروسازی در عرصه تولیدات داخلی کاملا مشخص شد.

گفتنی است؛  این مراسم که با حضور وزیر صنعت و معاونین ،استاندار قزوین ،نمایندگان مجلس استان قزوین و مسئولان استانی و مدیران گروه بهمن برگزار شد و توانمندیهای بهمن دیزل در حوزه کاربری سازی، آزمایشگاه های کنترل کیفی و تولید محصولات تجاری برای  مسئولین به نمایش درآمد.

 

کارخانه بهمن دیزل در شهر صنعتی البرز، قزوین با مساحت ۳۳ هکتار فضای تولیدی یکی از بزرگترین واحدهای تولید استان قزوین را داراست و ضمن ایجاد مجموع اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ١٠٠٠ نفر گام های موثری در داخلی سازی محصولات تجاری برداشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.