مجلس حامی بخش خصوصی کارا و توسعه گرا است

Print Friendly, PDF & Email

دکتر اکبری رییس کمسیون صنایع در بازدید از بزرگترین تجاری ساز کشور و افتتاح خط پگاسوس و رونمایی از کامیونت شیلر هشت تن در قزوین: مجلس حامی بخش خصوصی کارا و توسعه گرا است

کد خبر : 7923
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1399 - 11:46
مجلس حامی بخش خصوصی کارا و توسعه گرا است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , دکتر اکبری تالار پشتی نماینده مردم شریف تهران و رییس کمسیون  صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح خط تولید مینی بوس پگاسوس و رونمایی کامیونت شیلر هشت تن بهمن دیزل ضمن تقدیر از تلاشهای انجام شده در توسعه بهمن دیزل و ساخت داخلی ساز خودرو شیلر و همچنین راه اندازی خطوط جدید با شرایط تحریم گفت: مجلس به عنوان قانون گذار آماده است قوانین موانع توسعه صنایع در بخش خصوصی را حذف کند و یاور بخش خصوصی سالم کارآفرین و دلسوز کشور است.

اکبری تالار پشتی گفت: دولت نه صنعت گر و نه بنگاه دار خوبی است متاسفانه دخالت دولت در صنعت باعث عقب افتادگی بخش صنعت در طی سالهای گذشته شده است.

رییس کمسیون صنایع گفت: اینکه گفته می شود دولت  باید در همه امور دخالت کند اشتباه است و نظارت و حمایت وظیفه  دولت است. امروز می بینیم که بهمن دیزل با یک چهارم نیروی شرکتهای مشابه دولتی بیشترین سهم بازار و تولید داخلی را دارد و نیاز کشور را در حوزه کامیونت در طی تحریم ظالمانه را رفع نموده است.

اکبری تالار پشتی در ادامه  با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی وظیفه دارد تا شرایط رقابت را برای همه بخش های خصوصی و دولتی فراهم آورد، تصریح کرد:  خودروسازی بهمن دیزل پیشرفت قابل توجهی در تولید کامیون و مینی بوس و نیز سایر تولیدات خورویی  دارد و در این حوزه قدم های موفقی برداشته است. رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قوه مقننه و به خصوص کمیسیون صنایع وظیفه دارد حمایت های لازم را از بخش های موفقی نظیر گروه بهمن به عمل آورد.

اکبری تالارپشتی با اشاره به اینکه بهمن قبل از خصوصی سازی نیز جزو شرکتهای خوب کشور بوده، بیان داشت: پس از خصوصی سازی با بهره وری مدیریت صحیح حرکتهایی خوبی در گروه بهمن انجام شده چه در بخش تولید و چه در بخش خدمات که باید این شرکتها مورد حمایت قرار گیرد و مجلس انقلابی نیز تمام قد به دنبال توسعه صنعت گام برمیدارد تا انشاالله به برکت حضور جوانان پرشور و تحصیلکرد صنعت کشور دوباره به ریل برگردد.

گفتنی است این مراسم که با حضور وزیر صنعت و معاونین ،استاندار قزوین ،نمایندگان مجلس استان قزوین و مسئولان استانی و مدیران گروه بهمن برگزار شد و توانمندیهای بهمن دیزل در حوزه کاربری سازی و تولید برای مسئولین به نمایش درآمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.